Elitebruger
Tilføjet:
19-05-2009 16:09:25
Svar/Indlæg:
23132/740
Hey all
Lad mig starte med at sige: Nej, jeg har ikke drukket eller røget noget der på nogen som helst måde kan fremprovokere hallucinationer.
Jeg har haft lidt bøvl med min workstation, og har i den forbindelse lånt et grafikkort med hjem (et XFX Geforce 8600 GT). Efter at have tændt computeren op og tjekket om tingene så ud til at virke som de skulle, slukkede jeg blot for computeren igen.
Efter et par minutter, kunne jeg høre noget der lød som sagte musik (ligesom når man glemmer at slukke for sin iPod og ørepropperne spiller fra et eller andet mystisk sted).
Først troede jeg, at det var mekanisk støj fra min NAS, men lokaliserede hurtigt kilden til støjen. Nemlig grafikkortet.
Først troede jeg at det var løgn, men efter at have drejet rundt med blæseren, var det klart at jeg havde fundet kilden.
Jeg prøvede at dreje med blæseren og støjen forsvandt kortvarigt. Men dukkede hurtigt op igen.
Long story short: Det forsvandt da jeg slukkede for min skærm.
... sidder der et eller andet paranormalt medie eller andet geni der kan forklare mig hva' f*nden der foregår?