Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2009 02:57:21
Svar/Indlæg:
4107/224
Hejsa.
Jeg kan huske for nogle år tilbage at jeg så en gyserfilm, men jeg kan simpelthen ikke huske titlen på den. Jeg skal prøve at beskrive den så godt som jeg nu kan.
Filmen er ikke af nyere dato. Et gæt ville være omkring 1980, men jeg er ikke sikker overhovedet.
Filmen handler om nogle personer, der hver især er blevet tilbudt at vinde nogle penge (beløbet kan jeg ikke huske, heller ikke valutaen), hvis de overnatter i et stort hus. Det er så bare lige det ved det, at der sker ret skræmmende ting i det hus, igennem hele filmen, og personerne bliver dræbt en for en. Jeg mener det lykkes to at slippe ud af huset i live til sidst, men jeg er ikke sikker.
En scene jeg husker tydeligt er at en af personerne på et tidspunkt står for enden af en lang, mørk gang (eller rum) og så står der en skikkelse nede i den anden ende med en slagterkniv (tror jeg nok det er). Lige pludselig står han foran personen, som så dør.
Det var det jeg sådan lige umiddelbart kan huske. Håber der er nogle af jer der kan nikke genkendende til noget af det, og evt. komme med en titel.