Win7 plus og minus

Software d.  20. maj. 2009, skrevet af KleitusIV
Vist: 958 gange.

KleitusIV
 
Redaktør
Tilføjet:
20-05-2009 17:18:08
Svar/Indlæg:
4295/306
Hej med jer

Jeg har nu haft Win7 kørende et par dage og tænkte jeg ville høre jer andre hvad I synes om det.

Ja det kører da, men jeg har et par udfordringer som altid med nye u-supporterede styresystemer (HP har ikke en driver til min printer så jeg kan kun printe og ikke bruge scanner eller kortlæser - min netbank duer ikke pga sikkerhed osv).

Men bortset fra det så sidder jeg sgu lidt og tænker... "hvorfor?" Hvad er der nye cool features som I synes er så fede ved Win7? Måske er den lidt hurtigere, men altså ... jeg installerede en XP på en piv-gammel pentium maskine med 2Gb ram og den er stadig væsentlig hurtigere end Win7 på min Core2 med 8Gb ram... hmmm

Så måske hvis win7 er optimeret til SSD, men jeg har ikke en SSD (endnu)

Så folkens... hvad er der så specielt fedt ved Win7 ifht Vista? 🙂
andreaslandsfeldt
 
Overclocker
Tilføjet:
20-05-2009 17:25:55
Svar/Indlæg:
728/114
Det er nyt 😲 sådan noget sælger altid 🙂


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2009 17:29:35
Svar/Indlæg:
23132/740
Plus:
- Bedre end Vista
- Bedre end Vista
- Bedre end Vista
- Bedre end Vista
- Seriøs konkurrent til Mac OS X
- Bedre end Vista
- Bedre end Vista
etc.

Minus:
- Udkom ikke i januar 2007, i stedet for Vista.


KleitusIV
 
Redaktør
Tilføjet:
20-05-2009 17:36:19
Svar/Indlæg:
4295/306
På hvilke punkter præcis NoNig?

Indtil videre er jeg kun blevet irriteret over ENDNU mere skjulte settings for brugeren og manglende muligheder for at ændre i opsætning. Jeg var i regedit mindre end 1 time efter installation fordi helt basale ændringer ikke var mulige...

Bare et eksempel er "Games" i start menuen hvor man nu ikke kan ændre genvejens funktion - der kunne jeg meget mere i Vista...

Måske ydelse i forhold til Vista, men det har jeg lidt svært ved at vurdere lige nu da en ren Vista installation også ville virke hurtig i forhold til den gamle tilsovsede jeg kom fra. Og som sagt er det ABSOLUT ikke XP niveau - min gamle pentium med 2Gb ram er som sagt væsentligt hurtigere at arbejde med end min nye Win7 på en Core2 med 8Gb...


Moze15
 
Superbruger
Tilføjet:
20-05-2009 17:37:20
Svar/Indlæg:
1235/80
#0
Hvorfor har du problemer med driver???

Virker plug&play da ikke? Har virket på alle de printere jeg har prøvet med.....

Af gode ting er der mange, men ikke noget som man konkret kan beskrive fordi det er foretaget i "baggrunden".......

Har prøvet Vista i en uge, og skal aldrig have det overhovedet - det var endda business udgaven.....

Win 7 er XP's efterfølger, hvis man ser bort fra Vista, lidt ligsom Win98 og Win2K - hvor WinME kan sammenlignes med Vista.......... 🙂



xystos
 
Superbruger
Tilføjet:
20-05-2009 17:38:40
Svar/Indlæg:
293/5
jeg er blevet ret glad for den nye processlinje.
Jeg syntes det er rart med små ikoner og en minimalistisk stil, men tjaa om det er de 2500kr værd, eller hvad nu en premium/ultimate udgave kommer til at koste, bliver jo en lidt individuelt sag.

Personligt tror jeg kun at jeg ville investere den slags penge i det hvis jeg havde en SSD.

Mange syntes vista er noget skod, men så slemt syntes jeg nu ikke det har været efter SP1, klart det er lidt tungt på ældre maskiner men på nye er det ikke værrere end folk gør det til.


KleitusIV
 
Redaktør
Tilføjet:
20-05-2009 17:38:51
Svar/Indlæg:
4295/306
En anden ting jeg lige opdagede...

Man har altid bare kunnet kopiere WoW mappen fra en computer til en anden og så køre WoW.exe og så fungerede det fint. NIX med Win7 for WoW får ikke lov til at oprette registrerings settings og så kan WoW ikke patche sig selv fandt jeg ud af i dag...

Så det var frem med 5 CD'er og bruge evigheder på at installere og så kopiere backup filerne oveni... flot Win7!


KleitusIV
 
Redaktør
Tilføjet:
20-05-2009 17:40:43
Svar/Indlæg:
4295/306
#4 nej jeg kan skam sagtens få Win7 til at installere driveren til printeren så jeg kan printe... men nu har jeg en multi-halløj med scanner og hele møllen og så er det da lidt tamt at det kun er printer-delen der virker. Scanning, memorykort læser og alt andet virker ikke fordi det kræver at HP pakken bliver installeret... men det er jo HP's skyld og ikke MS. 🙂


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2009 17:45:54
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #3

Jeg svarer blot som en menig bruger og ikke en "jeg vil bare have kontrol med alting, fordi jeg er nørd, men ikke klog nok til Linux, så derfor brokker jeg mig"-bruger.

Anywho.

Jeg var/er enormt glad for Vista. Endelig et operativsystem der var nemt at gå til, havde en masse fede features og listen fortsætter. Jeg har aldrig selv haft det store behov for at styre/vide hvordan tingene fungerede, bare de virkede.

Et eller andet sted, har jeg altid holdt Windows op imod Mac OS, og derfor varmer det mit hjerte, at Microsoft langt om længe har indført en række tiltag der gør hele oplevelsen mere: "Glem nu alt det tekniske og fokusér på dit arbejde".

Selvfølgelig er der forskel på XP -> Vista -> Win 7, da tiden efterhånden er løbet fra XP. Noget mange ikke vil fatte, eftersom "det virker jo bare". Men lad os lege med tanken om, at Win 98 havde levet endnu. Et operativsystem fra dengang CPU'erne som var gode hed "Intel Penium 200 MHz MMX" eller "AMD K6".

XP er baseret skrevet op omkring noget langt svagere hardware end det de fleste kører med i dag, så "selvfølgelig" vil Vista/Win 7 føles langsommere og mere træg i det.

Ser man bort fra det og fokuserer på brugeroplevelsen (der nok tæller mest i min bog), har både Vista og Win 7 været langt mere stabilt og nemmere at arbejde med, end XP nogensinde blev eller vil blive det.

Sjovt nok, når man endelig går de fleste lidt på klingen, virker det til at være specifikke problemer der danner det generelle indtryk. Tillad mig at formulere det således:

Vista/7, ikke alene ser bedre ud end XP. Det er langt mere stabilt (generelt set), allokerer bedre ressourcer og sidst, men ikke mindst, så er det - som sagt - en seriøs konkurrent til Mac OS X, hvilket nok er den største kompliment jeg kan give det.

Alt lige fra sikkerhed (som jeg ser det) til brugervenlighed tangerer om end ikke overgår Apples populære operativsystem. Brugerkontrol (eks. den udskældte UAC), sikkerhed/back-up osv. er niveauer over hvad den gængse nørd nogensinde ville kunne gide at fatte.

Som jeg skrev, så anser jeg Vista/Win 7 bashing som værende et udtryk af enten eller to ting:
Manglende viden
At man er en wannabe smart-ass

Når nu det er sagt, vil jeg på intet tidspunkt afvise, at folk kan have problemer at varierende art. Men når nu man tager i betragtning, hvor udbredt Windows er, så synes jeg seriøst at Microsoft har bevist berettigelsen for deres plads på toppen.

Win 7 er, ift. Vista, blot glasuren på kagen, som jeg gladeligt lapper i mig ❤


Tenkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2009 17:50:16
Svar/Indlæg:
3332/33
Jeg har altid været modstander af Vista, hader det som pesten. Men da Win7 kom og folk snakkede godt om det, så gav jeg det en chance.
Jeg har nu haft det installeret i nogle uger og jeg synes det er et rigtig lækkert system.

Som NoNig påpeger, så er en af de bedste ting at det er bedre end Vista. Hele systemet kører bare mere flydende, der er ikke en masse grimme fejl, ikke en helveds masse lort der irriterer én, alt er let at gå til, derfor er det meget brugervenligt og selvom man støder ind i problemer, så er de faktisk lette at løse og det endda selvom systemet er så nyt.
Installationen var også let og smertefri, og så gik det hurtigt. Bare det i sig selv i forhold til både Vista og XP er da NOGET af en forbedring.

Noget der også er vigtigt er systemets ydeevne, såvidt jeg har læst mig til, så yder det nogenlunde på niveau med XP. Så jeg forstår ikke hvad der er at brokke sig over? For en gangs skyld har M$ lyttet til folket og hivet et GODT system ud af ærmet.

Eneste minus jeg har ved systemet er der nogen gange er minimale problemer med admin rettigheder, men som sagt er det ikke noget der ikke kunne løses.

Jeg er faktisk gået hen og blevet glad for Win7. Jeg sad kort ved en XP maskine en dag, for at overfører nogle filer og da man kom tilbage til Win7 var det en helt lettelse.

#8 Og NoNig, bare fordi man "slår til" Win7 eller Vista, så behøver man hverken være dum eller en smartass. Tværtimod, hvis du har den holdning så er du ligeså afstumpet som dine egne eksempler.(No offence 🙂 ) Hvis man kan argumenterer for ens mening, så er det en fair sag.

Edit:
Jo, et ekstra plus ved Win7 er netværket. Det kører så uendelig mange gange hurtigere end XP. ved ikke med Vista, men XP's netværk system er noget lort i forhold til det her.


cyph3r_smurf
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2009 17:53:30
Svar/Indlæg:
825/30
;) Jeg kan sagtens komme med nogle ting:

Hvis vi skal tage i forhold til vista.

Den henter selv flere af driverne (til min bærbare, er faktisk normalt et større bøvl)

Process linjen er lettere at arbejde med når man har mange programmer åbne

XP mode (Stort plus da jeg har haft en vmware maskine til et program jeg SKAL bruge på mit studie, at den virtuelle maskine er integreret og GRATIS er for mig at se et stort plus)

At jeg kan definere hvor alt min musik ligger så det er lettere at have samling på ens musik et sted. tænk bare på folk der lige har et netværksdrev og en mappe til itunes køb og en til tdc play osv osv. - Samme plus gælder så også film og billeder.

Recent menuen (sparer mig for mange tastetryk)

Netværksmulighederne er ligeledes også blevet bedre og det er et STORT plus at man kan definere en hjemme printer osv.

Ligeledes er genvejen til at skifte til at have tilsluttet en projektor meget rar når jeg fremlægger.





ALT i alt føler jeg det er meget bedre, især til folk med bærbare (og det er der udviklingen bærer hen) Alle jer med jeres store stationære får stadig nogle fordele. Men det er folket med bærbare, netboks osv der får det store plus.

Kan lige nævne at jeg ikke kan forstå at du mener det kører langsommere end xp på din gamle maskine. Har kørt det på en 900mhz celeron med 1 gb ram som blev opgraderet fra xp og jeg følte det var 99% samme tempo.



kralle58
 
Overclocker
Tilføjet:
20-05-2009 18:08:09
Svar/Indlæg:
273/54
#8: Der er en grund til at XP har levet i alle disse år og stadigvæk gør det. Det var/er et populært styresystem. Og hvis du bare bruger pc'en til at game på, behøver man ikke noget nyere.


cyph3r_smurf
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2009 18:12:06
Svar/Indlæg:
825/30
#11

Der begynder bare at komme HW der ikke er xp kompatibelt. Husk nu at xp er 7 år gammelt.


KleitusIV
 
Redaktør
Tilføjet:
20-05-2009 18:30:42
Svar/Indlæg:
4295/306
Lige en tilføjelse...

Tråden her er SLET ikke ment som en Win7 flaming tråd, men lige så meget en "har I opdaget nogle rigtig smarte ting jeg skal ligge mærke til og glædes over".

Så noget input på plus'erne og nogle minus'er. Jeg render jo også kun panden mod en "jeg plejer at gøre sådan her og det er lavet om" og selvfølgelig er ting lavet om, men forhåbentlig også mod det smartere. 🙂


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2009 18:31:19
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #13

Jeg synes heller ikke at det virkede som en bashing-tråd 🙂


Annika
 
Overclocker
Tilføjet:
20-05-2009 19:09:23
Svar/Indlæg:
126/0
Grafisk er jeg så glad for menulinien...
Kun ikoner, og så at de kan sættes fast "pin" - er så dejligt.
Sjældent at der nu skal trykkes videre (og hader ikoner på skrivebordet)

vedr. netbank - formoder at det ikke blot er fordi du skal køre din browser i administrator-mode?


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2009 19:13:48
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #15

Det er samme fremgangsmåde som Vista, ja 🙂


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
20-05-2009 19:18:05
Svar/Indlæg:
15982/637
#0: Du skal huske på at windows OS ikke kun er et OS for retail slutkunder, men også bruges af virksomheder - og her er der koloenorm forskel på om du snakker med dem om win XP,k vista el. win 7. Vista vil de færreste røre med en ildtang. Ca 10% (MS eget tal) af små og mellemstore virksomheder sidder med vista i dag.
Forskellene på Vista og win7 til virksomheder er pænt store... med w7 enterprise så siger du farvel til VPN mv.

Yderligere så er forskellene ml. windows versionerne indhold blevet meget større end tidligere. Så man får hvad man betaler for nu.
Til DK markedet får vi w7 starter, w7 home premium, w7 professional, w7 enterprise & ultimate.,

Jeg var på Microsoft partner kursus i dag mht release af win7 primært til brug i små og mellemstore firma'er, og jeg glæder mig virkelig til at det. Væk med VPN bøvl og spare massere af endeløse tlf-timer med kunder. Den indkorporede winXP er genial til kunden der ikke helt kan slippe XP, men skal dog lære at håndtere to OS systemer samtidig. Win 7 professional el enterprise/ultimate skal jeg helt klart have på min private PC.
Jeg tror det bliver noget nemmere at sælge win7 til kunderne end det nogensinde har været med vista hvor de gang på gang har sagt nej. Det at sætte policies op mv, det er jo super easy.
Det med at kunne flytte applikationer og OS systemet helt uafhængigt af hinanden og med HW'en er genial (w7 enterprise + SA) - det vil spare en del bøvl.

Win 7 til hjemmebrug synes jeg kører fint. Jeg bruger min W7RC og har ikke haft alle de samme sure opstød som jeg havde med vista. Ganske vist bygger det på vista koden og noget af fladen, men jeg synes de er gjort mere simplet og enkelt denne gang.

Som vores underviser på kurses sagde så var ambitionerne for vista alt for høje for MS selv, og de troede at kunderne ville have noget der mindede om et fly-cockpit med alle mulige dikkedarer og gadgets... men folk vil have det mere simpelt.
Han sagde også at hvis vista i sin tid havde været lanceret i sin SP1 form så ville vista nok ikke have så dårligt ry (i virksomhedskredse) som det har i dag.



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2009 19:22:26
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #17

Personligt var jeg også lidt irriteret på "pressen" som var med til at give Vista det dårlige ry. Det kan godt ske at jeg bilder mig det ind, men folk er nu en gang ofte ofre for placebo. Forstå mig ret. Når indgangsvinklen er, at det er noget skidt, påtvunget bras, har man heller ikke den just mest positive tilgang til et nyt operativsystem.

Jeg tror ikke at Vista ville have haft det nemmere, da mange licenser er "lavet" til Win XP og dermed kun supportes dér. Om det har haft noget at sige, ved jeg ikke. Men jeg kunne forestille mig at det er en af årsagerne til, at mange virksomheder har haft svært ved skiftet - hvis de da skiftede.

Vi har da et par Vista PC'ere hvor jeg arbejder. Men de kører konsekvent XP.


speed
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2009 19:25:40
Svar/Indlæg:
786/83
Er egentlig blevet ret gald for Win7 igen, efter jeg fik installeret RC versionen.

Det eneste problem, jeg har lagt mærke til lige nu, er, at min grafikkortdriver holder op med at svare og efterfølgende skal resettes. Det giver lidt flimren og sort skærm men efter ca. 10 sek. ser alt ud til at virke igen. Jeg ved ikke, hva' fan' problemet er. Jeg havde samme problem på min Vista x64 installation men har aldrig haft problemet dengang jeg kørte Vista x32.

/Henrik


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
20-05-2009 19:32:39
Svar/Indlæg:
15982/637
#18: Vi kører med vista på arbejde, udtagen vores programmør der vil have XP Pro 😛
Men ellers Vista licensen med nedgradering til XP gælder jo for både vista samt xp og ikke kun den ene. Men vi har nu heller ikke solgt nogen som helt vista licenser i godt og vel 8-9mdr.


kennetz
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2009 19:47:56
Svar/Indlæg:
549/118
#19
jeg oplever det samme med min driver.. men ellers kunne jeg godt tænke mig og høre om nogen af jer oplever at win7 kan (hænge) nogen gange?
jeg tænker her på hvis jeg står på skrivebordet og vil åbne et program kan den nogen gange stå og tænke så længe at jeg må i task mannager og lukke det


cybercb
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
20-05-2009 21:03:11
Svar/Indlæg:
1460/40
#21 det har jeg aldrig oplevet. jeg har kun gode oplevelser med Windows . det tar ingen tid at starte op eller for den sags skyld at lukke ned igen ❤
Har så ikke prøvet at spille nogle spil rigtig i nu. Da jeg kun har fået installeres WoW 🤡 Og så virker Windows 7 emulator som det skal. Har været så heldig, at få installeret Asus ai suite på den, som faktisk kun virker i xp normalt 😲


Miccim
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2009 01:15:01
Svar/Indlæg:
3233/128
Det der med ydelsen falder m.m. er fis i en hornlygte. Selvfølgelig er det tungere end xp, men det er også 10 gange flottere og kan moderne ting xp ikke kan. Personligt har jeg været glad for både xp og vista. Xp var let at gå til men vista krævede engang imellem lidt google, men INTET der ikke virkede til mit behov. Vista er sku ikek tungt men selvfølgelig har jeg altid været med fremme på hardwarefronten og her mærker man ikke at der skal bruges flere kræfter end før....

7 har jeg prøvet og det er fint generelt, men punkbuster holder mig tilbage endnu 😉


Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2009 02:46:24
Svar/Indlæg:
5874/1287
For mig er den indstillige UAC et stort plus i forhold til Vista, men der er stadig plads til forbedringer. F.eks ville en "husk denne" indstilling når man giver et program lov til at køre, som man selv er helt sikker på, f.eks Rivatuner, så man ikke hver gang skal klikke OK, når man starter det.

Jeg ved ikke med HP-maskiner, men min Canon MP810 installerede sig fint med scanner, printer og kortlæser. Eneste ulempe er, at utility-programmerne fra Canon ikke virker (CD-print f.eks), da programmerne ikke kan finde en kompatibel printer. Det klares dog simpelt ved at indstallere Vista-driveren til MP810, så fungerer det hele.


dasjap
 
Superbruger
Tilføjet:
21-05-2009 08:22:40
Svar/Indlæg:
2534/80
Er alt i alt godt tilfreds med windows 7 RC, der er dog lidt små fejl men det er jo hvad man kan forvente af en RC.

Jeg kan heller ikke få min hp til at virke med andet end print, scan og de andre funktioner virker ikke.

Et lidt større minus er at jeg ikke kan få windows live til at fungere ordentligt, så der er ikke noget med at spille fallout 3 og GTA IV på min maskine i øjeblikket.


anru2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2009 08:46:35
Svar/Indlæg:
5891/423
#6 nej det er så løgn, wow kan ikke automatisk registere sig i databasen, eller jo, den har registeret spillet, men den har ikke registeret patch stringen, og den skal du selv lave, sådan er det ved mange blizzard spil 🙂


KleitusIV
 
Redaktør
Tilføjet:
21-05-2009 10:51:17
Svar/Indlæg:
4295/306
#26 hmmm det har nu fungeret upåklageligt i 3 år hidtil. Bare kopier mappen på tværs af styresystemer og friske formateringer så virker alt fint - også auto-patching. Første gang jeg har oplevet det ikke virkede er nu i Win7...

Anyhow rigtig gode indlæg - hvis der er flere tips til smarte features så bare kom med dem 🙂


Shadowhunter
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2009 11:34:59
Svar/Indlæg:
5474/39
Jeg syntes Windows 7 er fint nemt OS. Det køre ikke langsomt på samme måde, som Vista gjorde. Ud over dette var Vistaen også slem til æde ens ram, hvilket mere eller mindre minder om pyntet XP.

Minuser ved windows 7
Det er selve OSet ikke er så god til køre med ældre spil. Det er acceptabel, men stadig væk ikke for godt.
Nogle gang når min computer har været slukket længe for jeg BSoD. Nogle gange kan genstart gøre det andre gange nød til skal ind i bios.
Håber ikke priser bliver dyrere end Vista, da jeg nok så vælger gå tilbage til Linux eller må jeg igen til køre XP på min stationær.


Mathis77
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2009 11:56:35
Svar/Indlæg:
6293/359
#21 det har jeg også oplevet på bærbaren som er lidt over 2 år gl. Jeg afinstallerede AVG som jeg også læste noget om kunne sløve PCen unødvendigt i visse situationer. Installerede så Avira Antivir, da det lige så "nice" ud efter ½ times læsning på diverse fora - jeg har ikke haft problemet siden da...

Så ud med AVG eller andet skidt du har? og ind med Avira Antivir fx. 😉


Alt i alt er jeg også meget glad for 7 - jeg forstår ikke den hetz med nye OSer. Det er ærke-XP-fanatikere eller genelt HW-fanatisme som er på så lavt niveau at det gør helt ondt. Min "allerbedsteste" kammerat har kørt med XP siden det kom - og har tænkt sig at køre med det i 10 år endnu mindst.. det kan irritere mig helt vildt at folk tænker sådan...Det der med: "Det virker bare! Sådan!"-holdningen.

Vi skulle spille et par spil jeg havde som backup som ikke virkede med 7 troede vi - hvor jeg finder ud af bagefter at de bare lige skulle installeres om... hvis man ikke kan leve med sådanne ændringer, eller at man lige udfører et stykke arbejde for at få noget nyt og bedre, så er man slet ikke fortjent til at sidde ved en PC.

NoNig har helt ret - de har lyttet til folket og til Apple og OS X - mener endda at de købte nogle rettigheder fra Apple for nogle år siden?

Så alt i alt - vær nu glad og vær indstillet på at computere ALDRIG har været noget man bare lige sætter til - tænk jer nu om og så få det Windows 7 installeret og start på en frisk i jeres hoveder også.

Vanens magt er somme tider forfærdelig - men forandring fryder
Ikke for at lyde som en præst, men synes alle XP-fanatikere skal krybe til korset

http://windows7news.com/2009/0...



Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2009 12:37:00
Svar/Indlæg:
5874/1287
#29 Enig mht viruskiller og Avira. Avast er også rigtig god (og gratis 🙂 ) til Windows 7, mens Kaspersky skuffer fælt. Jeg har kørt med deres Windows 7 beta udgave af Kaspersky Internet Security, og så er selv Firefox blevet en langsom sag til at starte, surfe osv., og IE 8 er helt ude i skoven.
Efter Avast er kommet på min "hoved-PC", kører alt som ved en nyinstallation 😛. Jeg kører med Avira på 2. PC'en, og Avira er også meget hurtigt og let at sætte op.

Jeg tror grunden til, at mange folk stadig sværger til XP er, at mange så "tweaktools" stadig kun virker i XP, nogle i Vista og endnu færre i Windows 7. Jeg klarer mig nu fint uden (savner kun mulighed for at OC grafikkortet), da Rivatuner trods alt kan klare en Fan-profile, men har desværre ingen understøttelse for Win7 drivere endnu.


kennetz
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2009 13:37:50
Svar/Indlæg:
549/118
hhmmm..jeg har webroot antivirus med antispyware..kunne det måske være årsagen ?


anru2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2009 13:52:42
Svar/Indlæg:
5891/423
ESET Virker fint her :D


Mathis77
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2009 14:16:40
Svar/Indlæg:
6293/359
#31 måske..prøv avira antivir :)

#30 ja det er jo det - man må også vinke farvel til nogle ting nogle gange. og ikke flamme alt nyt for at være noget juks.. så er det simpelthen en selv som man skal forny hvis man er så ærke-konservativ

#32 super


kennetz
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2009 14:24:55
Svar/Indlæg:
549/118
har nu kørt med antivira en halv time..ingen probs 🙂