1# vilken del den med man kan linke til video eller have dem er der mange der har så den tro jeg er ok men tro slet ikke man kan det anet har iverfal svært ved af se man skule kune det på lovligvis da youtube jo er gratis og penge komer fra anonser og vis man kan gøre det same som på youtube men ikke se anongserne så er det jo fere sere = fære penge så tro ikke goolge vile kune fine på det men ved det som sagt ikke 😕
3# fårstår ikke lige hvad du mener med opsetning men inrømer gerne jeg ikke er den største youtube nørd 😀 var det sidste ironisk eller ? for læste det faktis ikke igenmen har dog gjort det ved den her 😉
#1-5 det er ikke ulovligt hvis han bygger det sådan op at hans server laver søningen på youtube, og viser resyltatet som et link 😉 Det er ulovligt hvis han "tager" mekanismen og sætter på sin side 😉
#6 Det kan være du kan få lidt bedre hjælp inde på html.dk , det er ikke helt så tit at folk herinde med forstand på området lige får svaret (det er noget nemmere med HW 😀 )
Folk giver dig rent faktisk bud på at den funktion du søger nok ikke er lovligt.
Jeg mener heller ikke at du må lave en funktion som "linker" til google og søger der.
Du må linke til et direkte video klip men de vil jo naturligvis have at folk går direkte til google.com /.dk og laver søgningen da de har reklamer på siden der betaler driften bla.
Kunne være du skulle kontakte google kundeservice og høre dem ad inden du laver links til deres søge engine. Den tror jeg heller ikke går nemlig.