Jeg står og SKAL bruge et CF kort i morgen. Og da 3 butiker indtil nu har brændt mig af med rest ordre så er jeg nød til at gå i en butik. Hvad for butikker er der i århus som også er på edbpriser eller er der en anden butik som har gode priser på CF kort. For de koster jo 2x priser hvis man går i en forkert butik.
SHG er en af dem som ikke har på lager selvom det står på deres side. og pc lageret har ikke de kort jeg søger. befro.dk har nogle men ikke i den size jeg har brug for. andre bud?
EL giganten har dem heller ikke. De har stort set kun SD kort. Jeg søger Sandisk III eller IV CF kort i 16 eller 32GB Og jeg SKAL bruge det i morgen. ikke noget med post eller noget.
#11 mange tak. men det skal være min 20MB/sek R/W #12 Det er et 4GB kort. alt for lille men tak. #13 CF=CF ikke noget med SD
Tak for alt jeres hjælp og input. Jeg har haft ringet til nogle butikker. Og jeg er fundet et sted hvor de skulle af et 32GB kort. Jeg forstår ikke at det er så svære at finde et lille dumt kort. Måske folk ikke har så mange på lager fordi de snart går ned i pris??? gætter bare.