Kender du til Netgear support?

Diverse d.  22. maj. 2009, skrevet af SneakyFox
Vist: 575 gange.

SneakyFox

Superbruger
Tilføjet:
22-05-2009 11:18:40
Svar/Indlæg:
27/11
Hej.
Jeg vil lige høre hvad erfaringerne med Netgears support er.
Jeg har selv pt. en strømforsynings RMA sag hos Netgear som har taget for evigt.
Historie: Strømforsyning var defekt da jeg fik den og derfor ringede jeg til Netgears danske support. En tekninker ringede tilbage til mig efter 2 dage og konstaterede at strømforsyningen var defekt.
Dagen efter sender jeg den retur med DHL og Netgear modtager den d. 8 maj. I dag er det d. 22 og der er såedes 14 dage siden de modtog den defekte retur. I min RMA sag står der at status er 'Exported to warehouse' men 'Shipped = NO' Det har der stået siden sagen blev oprettet.
Jeg har e-mailet supporten fredag d. 15 og d. 19 men intet svar fået. D. 19 bad jeg dem specifikt om at sende mig en mail om de havde fået min e-mail.

Har andre lige så dårlig erfaring med Netgear support??

cyph3r_smurf

Elitebruger
Tilføjet:
22-05-2009 11:51:20
Svar/Indlæg:
825/30

Nu kan du jo være uheldig at de ikke har ret mange på arbejde de her helligdage og derfor ikke har svaret på den sidste mail.

Jeg ringer altid helst til folk (dog kan de så påstå at jeg aldrig har ringet :no: det har jeg bøvlet en del med ved andre firmaer der bare ville have flere penge)

Men hvis du gider bruge tiden på at ringe får du 99% af gangene også en sød supporter i den anden ende der lige får set på det og skubbet det igang ;)

gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
22-05-2009 13:08:43
Svar/Indlæg:
5679/460
Kender ik Deres support ...for min Netgear switch har ik fejlet noget i de snart 7 år jeg har haft den :) Hehe