Jeg har vundet VM i mælkebøtteoptagnig med mælkebøtteoptagningsjern i klassen villahaver på ca 1000 kvadratmeter. 😛 :'-( .. Det var kun mig og en fyr fra skåne der stillede op. 😎 😲 Men JEG ER VERDENSMESTER.
Det er nogle lækre diske du har fået dig der :yes: de har ca en skallering på ca. 100% når man kombinere flere af dem i Raid 0 ❤ Da jeg kørte med 2 fik jeg ca 140 MB/S Read. Og med de 4 jeg har nu, får jeg ca 350MB/S Read, altså i Raid 0 :)
7# kan godt se hvad du mener men hvordan skule 0# ellers skrive det vis der ikke er andre der slår ham er dt jo en WR så må der jo bare kome andre in i kampen :yes:
Jeg har også WR i systemer med en Raptor der ikke er sat til, en Seagate 1,5 tb harddisk, XFX 8800 GT 512 OC, Q6600 G0 fra før 09, CM 690 kabinet og samt et X38 chipsæt, dog har jeg ingen modstander fundet endnu.
Du er nok nødt til at forstå, at når du kommer med alle disse "utrolige" tråde om rekorder og alting, hvor der sjældent er ret meget hold i noget af det.. så trækker folk nok lidt på smilebåndet.
Du må jo forstå kvist som de andre siger at vi laver grin med dig fordi at du i tide og utide laver de WR tråde hvor det i sidste ende ikke blev til noget alligevel.
Det er flot arbejde det du laver men lav nu lige en WR før du poster du ser jo heller ikke folk inde på XS smide tråde op i xtreme oc sectionen hvor de skriver at jeg vil lave ne WR nu også det ikke bliver til noget 😉
Men ligger på en anden plads og er ikke så skrækelig langt fra en WR. Håber på jeg kan slå, da jeg har fået 2 stk. F1 320 i Raid 0, har hørt at det giver rigtig godt i PCMark05 😉
Det der er sjovt er jo at der ikke er andre der bencher det HW,. Så du har ingen modstand,.Det er derfor vi pisser lidt på dig med Bla sovse vm og vm i mælkebøtteoptagning.:: Se længere oppe. 😛