4200 på luft burde ik være et problem, men de overclocker forskelligt og du må se hvad dit gigabyte vil være med til rent baseclockmæssig. Jeg har set mit rampage på 222 bclk så det tyder godt
godt nok lækker, når man tænker på de forst i7 der var kom, kunne engange 4400-4600 med extreme køling. hvis der er nogen der ikke oc, og gerne vil bytte en med min, vil det være lækker 😀 så giver jeg lidt peng oveni self....
Kan man se på pakken om det er en D0 eller skal man åbne kassen først? Så kunne man jo bare afhente hos SHG og bede pænt om de kan finde en D0 ude på lageret 🙂
Ja men så skal jeg jo åbne kassen og pille CPU'en ud...
Spørgsmålet er om man kan konstatere det når man modtager kassen. Dem der reklamerer med at have D0'ere må vel også kunne se det uden at pakke dem ud eller?
ude på intel kassen er der en række stregkoder, under den ene stregkode står der S-spec: SLBEJ, som er = D0 hvis jeg ikke tager meget fejl 🙂
du kan jo os ringe til SHG/prc og forhøre dig eller som du selv omtaler kunne du jo tage hen til SHG og få det løst ved at kigge på den CPU/intel kasse som de tilbyder dig så kan du jo bare sige den der vil jeg gerne ha eller ellers tak jeg skal bruge en hvor der står SLBEJ på
Jeg har købt bla. i7 920 D0 fra overclockers.uk Købte min som OEM cpu, så en micro papæske uden info om cpu ! Men det står på den, min er Batch 3851A228
Køre 4 ghz på den 24/7 ;) Dejlig nem at Oclocke ;)