Når DU nu spørger MIG om hvorfor at JEG poster hérinde, syntes jeg hellere
at jeg vil vende spørgesmålet om og spørge dig om hvorfor du (og andre uendelige negative typer) overhoved vælger at skrive/svare mine posteringer? I sidder
jo alligevel ikke og kommer skid brugbart eller i det hele taget nyttigt, I sidder
kun og skælder ud og bedømmer folk for en allerhelvedes masse lort, selvom
I ikke engang kender dem som I skælder ud over. Dette hér er et fuldt ud offentligt
forum som ALLE der har noget relevant indenfor computerverdenen har lov og skrive på/i, jeg mente at jeg (til fulde) havde noget rimlig relevant at ytre idet JEG var ved
at skulle have lavet et spritnyt system. Jeg har på stort ALLE mine indlæg hérinde,
givet udtryk for at jeg var nybegynder, at dette var mit allerførste system overhoved
som jeg HELT SELV har prøvet at købe alle delene til, hvis det ikke kommer til at køre som jeg selv havde håbet på, så må jeg jo sådan set bare ta det dérfra og prøve at læse lidt bedre op på det næste gang. Én af de helt store grunde til at jeg valgte og prøve indkøbe delene selv uden hjælp, er at jeg blev snydt/røvrendt for én faens masse penge for nogen ganske få år siden, détte skete da jeg bad en anden om at skæddersy et speciallavet system til mig, og ligepræcis dét havde jeg ikke lyst til igen. Dette er grunden til at jeg, denne gang, bestemte mig for at selv at prøve og sætte mig ind i hvilke dele der kan køre sammen for dérefter at få nogen "proffessionelle" til at samle det hele for mig. Men af lige præcis dén grund gider jeg sgu da overhoved ikke sidde hér og skulle læse på alle jeres super-stupide nedværdigende ekstremt negative pladder, som I kun kan finde ud af at sidde og lukke ud - Jeg fider det dén satan-galme ganske utroligt. Du (såvel som andre, negative stakler) kan jeg for helvede bare ta og kigge én helt anden vej, svare på nogen helt andre posteringer som I finder interessante, men NEJ...I stedet vælger I satme og rende ind og fyre pis af i stride strømme hos folk som f.eks. mig, hvilket jeg bare IKKE kan se nogen mening med - overhoved. Jeg mener, LAD MIG DOG FOR ÉN I HELVEDE SKRIVE HVAD FAEN AT JEG HAR LYST TIL UDEN AT I SKAL SIDDE OG RAKKE NED SAMT I DET HELE TAGET BLANDE JER - ISÆR HVIS DET ER MED ALVERDENS SURE OG NEGATIVE LORT. LORT SOM INGEN - OVERHOVED - KAN BRUGE TIL NOGET SOM HELT