Zepto er noget lort. Det er desværre det eneste jeg har at sige om dette mærke. Havde selv en 6214W, som døde efter 2 år - den havde kostet mig over 10.000 kr. som ny. ALLE dem jeg kender, som kører Zepto har haft problemer med dem, undtagen en enkelt. En af dem har en 6224W, som også brændte af, blot efter 1 år, efter at han udover det havde haft den sendt ind før pga. død skærm. Så var der en anden af mine venner, der har en af de nyere som også brændte af, først var det strømforsyningen, som havde en løs forbindelse og senere, efter dette problem, var det selve computeren. Den 3. havde en 6214W, som havde varmeproblemer (hvilket jeg også selv havde). Den 4. og sidste, som også havde en af de nyere med 8600GT, måtte også sende hans tilbage efter nogle måneder pga. stabilitetsfejl.
Så ingen skal komme og fortælle mig at Zepto er godt og så er jeg egentlig lidt ligeglad med hvordan kvaliteten bliver i fremtiden. Jeg har i hvert fald mistet respekten for dette firma fuldstændigt.. Men udfra mine erfaringer er der da ikke noget at sige til at servicen har været så dårligt, når kvaliteten på deres produkter er som den nu engang er. Det betyder jo et utroligt stort pres på deres service/RMA afdelen at en meget stor del af de produkter der kommer ud også kommer ind igen pga. fejl og mangler.