V: XP, Vista eller windows 7

Software d.  24. maj. 2009, skrevet af WipeOuttt
Vist: 484 gange.

WipeOuttt

Nørd
Tilføjet:
24-05-2009 15:44:13
Svar/Indlæg:
28/5
Hej alle sammen.

Jeg har et gigantisk problem og vil enlig gerne lige høre folks mening.

Jeg har lige nu min computer som i kan se under specs og jeg er enlig blevet ret glad for Windows 7. Men grundet af windows 7 ikke er færdig udviklet og der stadig er nogle små fejl har jeg prøver lidt forskelligt, Både 84x Bit og 64x bit i både windows xp og vista, det skal også siges af jeg også har prøvet 84s og 64x i windows 7.

Mit problem er så af jeg ikke rigtig kan finde ud af hvad for et OS jeg skal vælge. Nu har jeg installert windows xp og det kender jeg jo som min ejen bukselomme men det køre ikke så hurtigt og har faktisk fået del fejl med det. Vista virkede en meget fornufigt men folk siger arr vista er dårligt OVS...... windows 7 har kørt fejl frit for mig og er super glad for det.

Jeg er interessert i af høre om folks erfaringer med de forskellige og gerne komme med for og imod exempler og gerne med en begrundelse.

Man tak herfra.
MVH
WipeOuttt
Pizzadude

Redaktør
Tilføjet:
24-05-2009 15:46:42
Svar/Indlæg:
5363/442
"Vista virkede en meget fornufigt men folk siger arr vista er dårligt OVS."

Hvis du selv synes det er godt, så er dt da lige meget hvad andre siger 🙂 Selv synes jeg rigtig godt om Windows Vista.

Jeg vil dog sige at hvis du bruger Windows 7 og ikke har haft problemer med at det stadig er en Beta - så skal du da køre med det 🙂

WipeOuttt

Nørd
Tilføjet:
24-05-2009 15:50:37
Svar/Indlæg:
28/5
Det eneste jeg har oplevet er min logitech mus skal registers værd gang windows startede men tror det er noget software massigt med logitech.... det virkede nemlig fint inden jeg installert softwaret
:)

Takker for in puttet...

tatoo1956

Overclocker
Tilføjet:
24-05-2009 18:20:35
Svar/Indlæg:
1630/101
Jeg har kørt Vista og XP i dualboot siden Vista kom frem, holdt mig til XP men nu.. er det Vista, perfekt til mange åbne programmer og de få spil som ikke vil - de får en XP'er 😀 . Put andres mening der hvor solen ikke skinner - det er din egen erfaring som gælder. 😎
*EDIT* Jeg kører logitech tastatur og Microsoft mus - det er kun den ene enhed som jeg kan have en driver til.

WipeOuttt

Nørd
Tilføjet:
24-05-2009 18:49:46
Svar/Indlæg:
28/5
Tror sku jeg holder mig til windows 7 da jeg enlig er vild med det.... det virker bare for mig altså :)