Tag en 955 Be hvis pengene ikke betyder noget , men en 720 Be kan lang hen af vejen gøre det lige så godt et job især i Spil . Er selv den lykkelige ejer af en sådan cpu og den er meget nem at Oc da den som bekendt er ulåst .
Af hensyn til unlock af den 4 kerne det har jeg prøvet og det giver en hel del ekstra i programmer der kan udnytte alle 4 kerner som 3d mark bench .
Min kan dog så ikke Oc helt så meget på samme vcore . Min Oc fint til 3700 Mhz på 3 kerner og ca 3500 mhz på 4 kerner , der er dog visse programmer som af en eller anden grund ikke kan køre så stabilt som amd eget Oc program og Gigabytes Oc dog synes jeg Oc fungerer bedst fra Bios.
Og jeg synes faktisk heller ikke det giver noget ekstra i spil på en 720 at unlock den sidste kerne , har prøvet det i Farcry 2 Bench og i Need For Speed Undercover.
En 720 Be er en super cpu til spil imgen tvivl om det de 3 kerner udnytes fuld ud , Ja nogle har enda sagt at den gør det bedre på 3 kerner end på en tilsvarende cpu på 4 kerner ( Her tænkes på en 920 til Am2 ) ved samme clock . Og da en 720 Jo kan køre med DDR 3 ram som jo også giver en del se # 17 Indlæg .
Men den nye 955 Be vil helt sikert også gøre det godt og burde gøre det lidt bedre end en 720 Be i spil men tror faktisk ikke det lige Pt er så meget enda .