Hey Står og er ved at få samlet noget vandkøling til mit kommende mATX case (kortlink.dk/lian-li/6n73) og deri har jeg tænkt mig at smide noget vand ind... Spørgsmålet er bare om den dual radi som jeg godt mener jeg kan få plads til deri kan køle både min Phenom II x4 940 og mit GTX285 gfx men anstændige temperaturer?
Radiatoren må MAX være 4cm dyb, så tvivler lidt selv, men vil lige høre jer da jeg ikke er vandkølingsekspert
måske sådan en her http://www.coolerkit.dk/hw_lab... lige nu køre jeg også kun med en dual til min corei7 og gtx285 dog har jeg bestilt en TFC Quad radi :- men det holder det på nogle pæne temps så tror det er fint nok medmindre du skal overclocke det ad helved til 😀
Med en rimelig dual som foreksempel den #1 linker til, så burde du let kunne fjerne alt den varme sammen med lidt overclock.... dog skal du ikk satse på de helt kolde efter flere timers gaming 🙂 eventuelt kan du også købe en 80mm radiator og bruge den, den kan godt holde en e6600 uden oc kølig uden problemer :yes:
#3 Min tanke er nu at købe en dual radi, også kan jeg altid se om der er plads til at smide en 80mm radi i hvis jeg ikke er tilfreds med temperaturene.... 🙂
#4 Syntes nu det Lian Li er en tand foran dit mht udseende og størrelse, men hver med sin smag... Dit er da nice, men jeg vil gerne have noget "pænt" og kompakt
#7 Mere kompakt... Har lidt forelsket mig i cubes... Syntes de er ret smarte, plus der er plads til en 2x120mm radi... hvilke blæsere var det du brugte?
#10 Hvis du kan få plads til det i det kabinet som jeg kigger på, så fortjener du fandme en medalje 🙂 Tror ikke det er muligt, men har ikke haft det i hånden, så kan ikke sige det med sikkerhed. Men ud fra billederne ser det rimeligt umuligt ud