Jeg har fuldstændig samme problem med lignende små kasser Allan. I virkeligheden ville jeg gerne have sådan en lille fætter stående, men jeg nægter at betale Shuttles priser, og bliver konsekvent skuffet over finish og feel på dem jeg mener er til at betale.
Det værste ved det er, at jeg ikke forstår det. Jeg mener.. Man kan lave et kabinet i normal størrelse og med en helt fornuftig kvalitet, til de samme penge som det tilsyneladende er umuligt at bakse sådan en lilleput sammen. Det giver ikke mening for mig. Jeg har fx en Antec Solo. Det koster vist omkring 600kr, og er et yderst fornuftigt kabinet med lidt fikse løsninger. For de samme penge kan man tilsyneladende ikke stykke en meget mindre kasse sammen, evt uden fikse løsninger (som fx mine elastikophæng til hdd'erne), men blot i en fornuftig kvalitet og finish.
Der er der ud over intet problem i at en tester er farvet af egne præferencer, så længe denne dels er afklaret omkring dem, og videreformidler dem tydeligt. Faktisk foretrækker jeg den form for anmeldere, for dem ved jeg hvor jeg har.