Superbruger
Tilføjet:
26-05-2009 20:10:06
Svar/Indlæg:
1235/80
Er for nyligt stødt ind i et problem med Office; den siger at versionen som jeg har ikke er ægte. 😲
Jeg tænker: "OK, der er et eller andet galt her."
Versionen som fulgte med computeren er M$ Office Professional 2007 med OneNote som tillægsprogram. Situationen er den at jeg for et stykke tid siden købte en sprogpakke til Office, jeg tænkte ikke yderligere over dette og installerede bare oveni mit gamle Office.
Problemet opstod da jeg havde formateret computeren, og skulle geninstallere Office - pludselig ville min originale Office ikke opdatere til SP2, havde på daværende tidspunkt ikke haft startet nogen af programmerne i Office-pakken. Jeg fik startet programmet, og fik så beskeden at mit Office ikke var ægte - jeg stod bare helt lamslået.
Jeg har ikke haft kontakt med M$, fordi jeg synes de har et support team som er helt umulige at snakke med. (Har dårlig erfaring med dem, sidst havde jeg problemer med at aktivere et OEM Vista på min bærbare - de kunne fortælle mig at min cd-key var beregnet til brug sammen med computeren jeg havde installeret Vista på, men de kunne ikke give mig aktiveringskoden eller fortælle mig hvorfor den automatiske aktivering ikke virkede. XDXD)
Nå, men efter noget tid tænkte jeg at det nok var sprogpakken som nok havde en hånd med i spillet. Efter at have installeret den oveni Office-pakken, virkede hele skidtet!!
Det er en engelsk sprogpakke som jeg har installeret ovenpå den danske udgave af Office. Mit spørgsmål er så hvad f***** der er gået galt; er glad for den engelske version, men det er sku ingen trøst når nu jeg vil have dansk interface på programmerne - for mig har den ingen betydning hvad sprog det er på, men min mor låner nogle gange min bærbare til fremlæggelser og hun vil helst have det på dansk.