Office 2007 ikke ægte !?!

Software d.  26. maj. 2009, skrevet af Moze15
Vist: 897 gange.

Moze15

Superbruger
Tilføjet:
26-05-2009 20:10:06
Svar/Indlæg:
1235/80
Er for nyligt stødt ind i et problem med Office; den siger at versionen som jeg har ikke er ægte. 😲

Jeg tænker: "OK, der er et eller andet galt her."

Versionen som fulgte med computeren er M$ Office Professional 2007 med OneNote som tillægsprogram. Situationen er den at jeg for et stykke tid siden købte en sprogpakke til Office, jeg tænkte ikke yderligere over dette og installerede bare oveni mit gamle Office.

Problemet opstod da jeg havde formateret computeren, og skulle geninstallere Office - pludselig ville min originale Office ikke opdatere til SP2, havde på daværende tidspunkt ikke haft startet nogen af programmerne i Office-pakken. Jeg fik startet programmet, og fik så beskeden at mit Office ikke var ægte - jeg stod bare helt lamslået.

Jeg har ikke haft kontakt med M$, fordi jeg synes de har et support team som er helt umulige at snakke med. (Har dårlig erfaring med dem, sidst havde jeg problemer med at aktivere et OEM Vista på min bærbare - de kunne fortælle mig at min cd-key var beregnet til brug sammen med computeren jeg havde installeret Vista på, men de kunne ikke give mig aktiveringskoden eller fortælle mig hvorfor den automatiske aktivering ikke virkede. XDXD)

Nå, men efter noget tid tænkte jeg at det nok var sprogpakken som nok havde en hånd med i spillet. Efter at have installeret den oveni Office-pakken, virkede hele skidtet!!

Det er en engelsk sprogpakke som jeg har installeret ovenpå den danske udgave af Office. Mit spørgsmål er så hvad f***** der er gået galt; er glad for den engelske version, men det er sku ingen trøst når nu jeg vil have dansk interface på programmerne - for mig har den ingen betydning hvad sprog det er på, men min mor låner nogle gange min bærbare til fremlæggelser og hun vil helst have det på dansk.
1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
26-05-2009 20:20:20
Svar/Indlæg:
5750/124
Tjah... det er vel et tillægsprogram, og hvis du ikke har afinstalleret tillægsprogrammet inden formatering kan det være den ikke er blevet registreret som dansk sproget, og deres system derfor har fucket op 😛

Moze15

Superbruger
Tilføjet:
26-05-2009 20:37:40
Svar/Indlæg:
1235/80
Ingen andelse, men er stadig meget frustreret over at programmet ikke automatisk kan finde ud af at der er kommet en sprogpakke oveni.....

Når jeg afinstallere sprogpakken, så virker Office ikke mere.... :no:
Kan snart ikke holde ud at M$ fucker så meget op med deres software......og der er ingen andre løsninger som er kompatibel med M$ systemer.....XDXD

Chrisp

Elitebruger
Tilføjet:
26-05-2009 21:10:12
Svar/Indlæg:
617/52
Når du har installeret Office 2007 skal du starte programmet op så programmet kan blive registreret online.
Derefter kan du så opdatere med diverse servicepacks og sprogpakker.

Sådan måtte jeg i hvertfald gøre med mine forældres PC efter en formatering.

EDIT:
(ved dog ikke om det gør sig gældende for sprogpakker, men jeg kunne i hvertfald ikke opdatere Office før det var blevet registreret igen)

Moze15

Superbruger
Tilføjet:
26-05-2009 21:27:07
Svar/Indlæg:
1235/80
Har også prøvet det, uden held...

Det er som om det kun godtager min Office når jeg har installeret sprogpakken....

Gylle

Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2009 21:49:01
Svar/Indlæg:
1704/19
Har prøvet noget lign men boksede lidt med MS og fik så en ny cd med office og ny nøgle til...eneste jeg skulle var at maile en kopi at min kvitering til dem.

Men der er jo løsninger på alt hvis man ikke har tålmodigheden til MS.

Moze15

Superbruger
Tilføjet:
27-05-2009 22:36:05
Svar/Indlæg:
1235/80
Tror ikke det er tålmodigheden jeg mangler 😛

Men skal nok kontakte M$ for at høre mig ad, når jeg får tid.....

Det der er underligt er, at med sprogpakken så virker det - men såsnart jeg installere uden så vil den ikke godtage cd-key..... 😕