Windows 7.. og spil:S...

Software d.  28. maj. 2009, skrevet af Hjinori
Vist: 481 gange.

Hjinori
 
Overclocker
Tilføjet:
28-05-2009 00:42:50
Svar/Indlæg:
111/26
hej^^

jeg har installeret windows 7 på min comp.. og ja.. er rigtig glad for det, da winxp ikke understøttede mit grafikkort.. men det gør Win7 heldigvis..

men men men... de spil som jeg har liggende virker ikke.. jeg smider cd'en i installere og alt køre som det skal.. lige indtil jeg skal køre spillet.. f.eks. Prince of Persia.. trykker Lauch game i det lille vindue der hopper frem når man smider cd'en i.. og så sker der intet... jeg har prøvet forskellige compat-modes og ja stadig intet held.. har også prøvet med "run as Administrator" og stadig intet.... tænkte at det nok kun var det ene spil.. så jeg installerede et andet spil.. Devil May Cry 4.. og ja nøjagitg samme problem... nogen der har nogen idé til hvad der kan være gået galt??...
Simon
 
Superbruger
Tilføjet:
28-05-2009 10:17:22
Svar/Indlæg:
485/31
Der er mange ældre spil der ikke understøttes af WinVista og Win7 men win7 er bedre end vista til at køre spil..

Der er også stor forskel på om du køre win7 64x og 32 bit ?

Prøv at køre spillet som winxp hvis windows ikke selv virker kan du få pogrammer til det.

held og lykke.


WipeOuttt
 
Nørd
Tilføjet:
28-05-2009 10:37:33
Svar/Indlæg:
28/5
Prasis som 1 siger...

du skal også huske af det er stadig en beta og der er ting som bare ikke virker endnu. sådan er livet desværre. jeg kunne ikke få homeworld 2 til af starte men jeg satte den til af køre som en windows xp og så gled det der ud af.

tror ikke det er det samme problem du har men vi må se i øjene af der er bare nogle ting der ikke virker.

mvh
danny