Homo eller ej

Hyggehjørnet d.  28. maj. 2009, skrevet af gabbadoo
Vist: 931 gange.

gabbadoo

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 01:10:56
Svar/Indlæg:
3065/208
Jeg hørte lige på DR en amerikaner sige, at homo marriage var "unproductive".

Hvor dum kan man være?

Kunne du konvertere en homo til at blive hetero?
Ubehage

Superbruger
Tilføjet:
28-05-2009 02:02:21
Svar/Indlæg:
905/100
Ja da.. Kom med en homoseksuel mand. Efter han har set mig, er han med garanti hetero! 🤣

#0>
Amerikanerne er - og har altid været - dybt desillusioneret og syge i roen..

gabbadoo

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 02:10:24
Svar/Indlæg:
3065/208
Jeg har den holdning, at mennesket enten er fuldstændigt ligeglad og uden for indflydelse - eller bekymret og magtsyg. Og politikere har jo aldrig været berygtede for at være "informative" ... desværre :)

ressurex

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 02:10:31
Svar/Indlæg:
224/94
Jeg vil selv anbefale Indere. De er er søde, spiser pænt, og vil ikke giftes med mindre du tager til PjANdji og køber tøspigen..

gabbadoo

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 02:35:24
Svar/Indlæg:
3065/208
Hmm... nu er jeg en liderlig førtidspensionist, men det koster jo alligevel at bo i Indien en weekend for at finde en lækker kone med brune øjn og Cuddy hår... (House). Jeg kan dog tillade mig at blive i Indien i omtrent 3 måneder (med adresse i DK - for ellers snyder jeg!).

Ja, der var engang en dansker som undveg skattemyndighederne ved at bosætte sig i Sydafrika, og derfor er det nu blevet sådan, at alle handikappede, som får førtidspension/invalidepension, at de max må opholde sig i 3 måneder i udlandet, men så SKAL de også fortsætte med at betale for huslejen et sted, hvor luften står meget stille :) Og ja, det er Anders Fogh regeringen (sammen med Pia Pik-kur?) som har stået for den aflevering - tror jeg sku. Hvorfor kriminalisere handikappede førtidspensionister? Man kunne bruge et par kroner på at undersøge lidt bedre, hvorfor vedkommende er blevet førtidspensionist, men det er absolut ikke nemt at blive det - og heller ikke ønskeligt for nogen.

Alligevel er regeringen kriminaliserende over for folk, som ikke lige klarer døjten, hvilket jo fint passer med de konservatives dagsorden, som mere eller mindre siger, at de der er bedst kørende, de skal også være forbilleder for de ringere kørende.

Men de konservative, de glemmer jo ræset i folkeskolen, som efter mor røg på markedet, handler om "enhver er sin egens lykkes smed", og derfor bliver de svageste idag overset - og det ikke nødvendigvis fordi de var dumme, tværtimod, for jeg tror da ofte at fælles-anonymiteten i børnehaveklassen lægger sig på det absolut laveste niveau, så der er altså her tale om et institutionsproblem, og der er sku ikke pædagoger nok.

Når man så hører Lars Løkkes afsluttende tale, ser man da tydeligt hvordan han udnytter sin taletid (som han ikke engang har fortjent) til at svine hele oppositionen til. Han har haft flere timer til at svine oppositionen til, og han bruger tiden til at køre sig selv i stilling som en smartass, som knap lyder til at kunne regne 7x7 ud. Han er jo rendyrket egoist og meget usamarbejdsvillig, selvom oppositionen (foruden sagen om de 282 irakere) ikke har været personlige mod ham. Lars Løkke spiller på at være en smart-ass - lige præcis når oppositionen ikke har været i stand til at forsvare sig.

Siger han sin mening? Det lyder sådan, men det gør han nok næppe.
Har han i et årti længtes efter Fogs smart-ass attitude? Helt sikkert! Fordi Lars Løkke var jo altid lidt smartere end den mere eftertænksomme Fogh. Det forlyder jo at Løkke ofte drømmer om Fogh - eller i det mindste om at vise en mere aggressiv attitude... er Løkke bøsse? Er Løkke mere mand end Fogh, eller er Løkke bare en lille knægt der bliver sluppet fri, uden ansvar og uden et Fjog til at spanke hans røv?

Sådan synes jeg det ser ud. Og ja, jeg er førtidspensionist, men jeg må ikke tage min pension med mig til Spanien. Jeg skal bevare min danske adresse og melde hjem hver 3. måned.

morten-turi

Superbruger
Tilføjet:
28-05-2009 08:53:35
Svar/Indlæg:
924/212
#4 jeg læste "liderlig førtidspensionist" og resten interreserede mig ikke 😛

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 09:00:13
Svar/Indlæg:
20170/383

Altså, homo ægteskaber er da om noget "unproductive". Det giver sgu da sig selv. Ellers vil jeg meget gerne se dig gøre en anden mand gravid. Eller to kvinder gøre hinanden gravide... :-S

Hvad går denne tråd lige ud på.. Fatter da hat af det. Er det igen noget med at pive ?

Indere, Spaniere, amerikanere... De er sgu lige så kloge at høre på som alle os andre..

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 09:18:45
Svar/Indlæg:
5750/124
#6 good point! 🤣

#4 Ja, Løkke har markeret sig siden han kom til. Men den med folkeskolen har sku altid været noget lort, og jeg mener at man skulle niveau dele børn i folkeskolen. Jeg har altid været en af de bedste i klasssen, og jeg har også altid syntes det har været røv at skulle vente på 14 andre, og specielt lige 5-8 stykker. De 5-8 har da helt sikkert også været nedtrykte når de ikke har kunnet følge med 😕 Hvis man niveau deler, så vil man sku da forbedre resultaterne for både de bedste og de dårligste :yes: Og der er næppe vildt meget mobberi pga. nogle er i den "dårlige klasse" i et fag eller to, det var der i hvertfald ikke på Efterskolen hvor vi havde det (der må man godt, man må ikke i folkeskolen). Indfør dog det...

hightower

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 09:38:34
Svar/Indlæg:
2440/66
#0 forstår ikke helt tråden? ja de er uproduktive, og nej jeg tror ikke man kan konvertere dem. de har valgt den livsstil, længere er den ikke. at stærkt religiøse mennesker ikke kan fordrage dem, er jo bare sådan det er, og USA står religion stærkt. men mon ikke faderhuset og evangelist vil prøve at drive homo dæmonen ud af dem herhjemme ved at tale i "tunger" og råbe af dem i timevis.

#7 helt enig.

det er jo heller ikke sjovt for de faglige dårlige at skulle sidde med dem, som er gode. på den måde går det måske for stærkt for dem, de føler det er ydmygende ikke at kunne stoffet og de lærer mindre end de normalt ville ha kunnet på et hold der var opdelt. så årlige tests hvor ens niveau er - samt mulighed for at komme fra A-> B og vice versa, fra 7 klasse, er fint. har også prøvet det på efterskole og det var fint med mig - og det skal siges, at jeg ikke var A i alt (hvem sagde tysk...). man har jo tidligere for mange år siden haft A og B hold i folkeskolen men det blev afskaffet. i stedet skal lærerne så bruge meget tid på koldbøtterne i klassen for at hive dem op på et nogenlunde niveau (og det vil de jo også - måske endnu bedre kunne i et opdelt hold) - husk på, at lærere skam bliver bedømt ud fra det gennemsnit klassen får. der hvor der kan opstå et "problem" er hvis en elev nu er B i ALT - men de vil jo næppe studere videre på gymnasiet og lign., de er typisk dem som er gode med hænderne.

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 09:51:13
Svar/Indlæg:
5750/124
#8 lige præcis... det er meget nemmere at lære noget når der er andre på ens niveau, og man kan jo også gøre de "dårlige" klasser mindre. Det er fanme også træls at være i klasse med nogle som bruger 3 timer dagligt (eller mere) på lektier i folkeskolen, mens man selv maximalt brugte ½ time om ugen 😀

Simon

Superbruger
Tilføjet:
28-05-2009 10:20:30
Svar/Indlæg:
485/31
Derover har de firmaer der arbejder med at gøre folk til homo/ikke homo :no: BANG SAGDE DET !

FnaX

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 11:20:15
Svar/Indlæg:
4156/111
Lame!

Shutdown

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 12:04:37
Svar/Indlæg:
8947/160
Jeg er SÅ meget mand at jeg kan gøre en bøsse gravid.!! 😛 😲 :'-( Men min kone ville nok blive sur.!

xt0m

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 12:47:22
Svar/Indlæg:
2587/91
Tvivler på jeg kan konvertere en homo til at være hetero. De er i forvejen ved at brække sig når jeg nævner at forskellen på menstruation og skedesaft er smagen. Til gengæld tror jeg det er nemmere at konvertere en straight fyr ved at prøve lidt homofun ;)

*finder ducktape, vaseline og analdildo frem* 😛 😲 🤡

Kaffe

Superbruger
Tilføjet:
28-05-2009 12:52:29
Svar/Indlæg:
422/10
så går indfor at der skal flere bøsser til. jo flere bøsser jo mindre konkurrance om pigerne 🤡

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 13:37:51
Svar/Indlæg:
5224/222
#13 Lol... det hedder så en buttplug 😀

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 13:43:41
Svar/Indlæg:
5750/124
#14 that's the way... Bare der er en til moi, så er jeg gla' 😀

#13+15 Det med buttplug (?røv stik?), ducktape (?ande tape?), analdildo (?noget du har prøvet før?) og vaseline (?skal du hen og sikre HW mod kondens vand?) 😲 🤡 😎

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 13:46:38
Svar/Indlæg:
20170/383

plug = prop 😀

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 14:32:55
Svar/Indlæg:
5891/423
Vi har lært noget med at hvis det pågældene individ er til sit eget køn, så er det fordi der er et i hjernen, hvor der er sket en ændring ved fødslen, dettte kan medvirke til man bliver homo, nogle før end andre 🙂

xt0m

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 14:54:33
Svar/Indlæg:
2587/91
#18 > Hmm arrrh, det kan jo også være barndomsmiljøet - se nu f.eks. de der nærgående mandlige børnehavepædagoger, der er meget fremme i medierne lige for tiden

#16 > Du vil slet ikke vide hvor meget jeg har prøvet.. lol 😛

E2X

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 15:04:28
Svar/Indlæg:
4018/217
#14 og #16 Problemet er bare at mænd ikke er de eneste der kan få disse lyster. Hvilket kan ødelægge hele den onde skumle plan :'-(

Faktisk har usa forsket i et våben der gjorde alle til bøsser. Våbenet skulle bruges ved militære operationer. Hele ideen var at modstanderne ikke kunne kæmpe hvis de blev til bøsser og istedet ville... jaa... i kan nok godt gætte jer til resten.

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 15:05:31
Svar/Indlæg:
8762/174

Haha gad vide hvem der startede den forsknin 😲 🤣

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 15:10:28
Svar/Indlæg:
5224/222
#21 Det var garanteret J. Edgar Hoover 🤣

Kaffe

Superbruger
Tilføjet:
28-05-2009 15:12:03
Svar/Indlæg:
422/10
har en lille teori. 😀

når man ser det talmæssigt. har der aldrig været så mange homo'er som der er nu.
måske er der flere ting der spiller ind.

fra man er små har forældrene en står indflydelse, mor'en havde måske bukserne på i forholdet (permanent PMS, who knows) far'en en vat-nisse.
teletubbies i tv?! og lignende. hvad er der galt med god gammel tom og jerry? en kat der løber efter en mus med dynamit og økse.
ungerne når teenage alderen. ungdomsblade. de bliver da også mere og mere feminine, og poppet. lærene mere pædagoiske, uden faste tone og rammer.

var bare en tanke 🤡

men på den anden side. jeg holder altid på, vi kan bare skubbe skylden over på franskmændene. altid sjovt at have dem som undskyldning. 🤣

E2X

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 15:17:08
Svar/Indlæg:
4018/217
#23 Haha ja det er altid franskmændenes skyld det hele 🤣

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 15:27:03
Svar/Indlæg:
5891/423
Se selv her:

Årsager

Essentialisme vs. konstruktivisme

Det vides ikke bestemt, hvordan en persons seksuelle orientering bliver fastlagt. Der eksisterer inden for forskningen to strømninger:

* Essentialisme, der mener, at homoseksualitet og heteroseksualitet er medfødte dispositioner og skyldes særlige gener eller hormonniveauer under graviditeten.
* Konstruktivisme, der mener, at homoseksualitet og heteroseksualitet er kulturelt bestemte kategorier.

De fleste sociologer er i dag tilhængere af den konstruktivistiske forklaring. Den berømteste fortaler er den franske idéhistoriker Michel Foucault. I Danmark er denne position repræsenteret af f.eks. Henning Bech og Wilhelm von Rosen. Den essentialistiske fortolkning har derimod fremtrædende repræsentant i den amerikanske historiker John Boswell. Den er mere populær blandt de homoseksuelle selv, fordi de føler, at de dermed bedre kan forsvare sig imod omverdenens kritik.

Imod essentialisme taler, at det endnu ikke har været muligt at pege på gener, fysiske eller psykiske forhold, der er fælles for alle homoseksuelle. Dette kan dog blot skyldes at de endnu ikke er identificerede (det kunne for eksempel være biokemiske fænomener i fostertilstanden m.m.) og/eller at der ikke er én fælles årsag til homoseksualitet (eller for den sags skyld én fælles årsag til heteroseksualitet). Forskellige mennesker kan være blevet homoseksuelle af vidt forskellige årsager, som det måske ofte vil være fuldstændig umuligt at udrede bagefter. Der er allerede identificeret fænomener der går oftere igen hos homoseksuelle end hos heteroseksuelle. Homoseksuelle er for eksempel mere tilbøjelige til at være venstrehåndede end heteroseksuelle og det vides fra andre undersøgelser at venstre/højre-håndethed er forudbestemt fra fostertilstanden. Der er også vist en statistisk signifikant sammenhæng mellem homoseksualitet og antallet af ældre brødre. Denne effekt kan formentlig ikke tilskrives sociologiske årsager eftersom sammenhængen også findes hos bortadopterede børn, når man kun medregner antal biologiske brødre. En mulig forklaring er at moderens immunforsvar efter gentagne graviditeter genkender og nedbryder et for kvinder fremmed stof som spiller en rolle i udvikling af drengefostres seksualitet.

Men den vestlige kulturs tvedeling i heteroseksuelle og homoseksuelle gør, at de finder sammen i en fælles identitet. Under alle omstændigheder synes opdelingen i heteroseksuelle og homoseksuelle at være speciel for den vestlige kultur. I mange førmoderne kulturer er mænds seksualitet ikke defineret ud fra en mand-kvinde-dikotomi, men orienterer sig snarere ud fra statusforskelle (alder, køn, hierarki).

Psykologi

Freudianske forklaringer på (mandlig) homoseksualitet, f.eks. en dominerende moder eller en fraværende moder er mindre populære i dag.

Nogle undersøgelser har peget på, at bestemte placeringer i søskendeflokken medførte en større sandsynlighed for homoseksualitet end andre. Den homoseksuelle identitet kunne derfor skyldes, at personen fik en særlig rolle i forhold til de andre søskende. Visse søskendeeffekter kan dog også have en biologisk forklaring (se foregående afsnit).

Amerikanske undersøgelser viser, at drenge, der har en effemineret adfærd (på engelsk sissies), langt oftere udvikler en homoseksuel identitet end andre drenge. Man taler om Childhood Gender Non-Conformity (CGN) for at beskrive denne type drenge, der ofte foretrækker at lege med piger og nogle gange beskriver sig som hørende til det modsatte køn. Blandt dem, der falder inden for denne gruppe, skal det være 75%, der senere lever som homoseksuelle eller biseksuelle. Adfærden kan have en biologisk (hormonel eller genetisk) årsag, se næste afsnit. Det må dog understreges, at størstedelen af de homoseksuelle mænd ikke har haft "Childhood Gender Non-Conformity".
Biologi

De fleste forskere tvivler på, at der findes et enkelt gen, der gør mænd til bøsser, eller et enkelt gen, der gør kvinder til lesbiske. Men der er blandt naturvidenskabsmænd en udbredt opfattelse af, at nogle mennesker er genetisk mere disponerede for homoseksualitet end andre. Denne konklusion bliver draget af undersøgelser af enæggede tvillinger, først og fremmest mænd. Én undersøgelse viser, at hvis den ene enæggede tvilling er bøsse, er der 52% sandsynlighed for, at den anden også er det, hvorimod sandsynligheden er 22% mellem tveæggede tvillinger og kun er 9,8% mellem almindelige brødre (J. Michael Bailey / R. Pillard 1991). Sådanne undersøgelser kan dog have en bias, fordi enæggede brødre, der begge er homoseksuelle, måske er mere tilbøjelige til at melde sig til en undersøgelse end de, der har forskellig seksuel disposition. Materialet, som disse forskere arbejder med, er også så lille, at det ikke er statistisk sikkert, og der er stor variation mellem de resultater, som de forskellige undersøgelser kommer til.

En populær naturvidenskabelig forklaring på homoseksualitet mener, at den senere seksuelle orientering lægges fast i fosterstadiet som en følge af hormonelle forhold i livmoderen. Der er forskellige indikationer på, at det faktisk er tilfældet for en stor del af de homoseksuelle mænd, f.eks. fingrenes relative størrelser (der angiveligt bestemmes af testosteronniveauet i fosterstadiet). Heteroseksuelle mænds pegefinger er gennemsnitligt kortere end ringfingeren målt fra spidsen til den nederste kant (forholdet 0,965), hvorimod den hos heteroseksuelle kvinder gennemsnitligt er længere. Nogle undersøgelser siger, at homoseksuelle mænd har en relativt længere pegefinger, andre, at de har en relativt kortere, og atter andre kan ikke dokumentere nogen som helst forskel (se Voracek, Manning & Ponocny, Archives of Sexual Behavior 34:3 (2005) 335-340).

Hypothalamus, der er den nederste del af hjernen og styrer stofskiftet, har også en gennemsnitlig forskel i størrelse mellem de to køn, og også her ligger de homoseksuelle mænd gennemsnitligt oftere tættere på det modsatte køn. Undersøgelsen (Simon LeVay 1991) er dog blevet kritiseret for, at den sammenligner overvejende raske heteroseksuelle mænd med homoseksuelle mænd, der for de flestes vedkommende er døde af aids. Det er tænkeligt, at det er sygdommen, der har forårsaget forskellen i hjernens struktur.

Den hormonelle forklaring understøttes af paralleller i dyreriget: køer, der er tvillinger til tyre, udvikler ofte en "lesbisk" adfærd (freemartinsyndromet). Blandt væddere er 6-10% seksuelt tiltrukket af andre væddere; der er forskere, der mener at kunne observere en forskel i størrelsen af hypothalamus mellem de homoseksuelle og heteroseksuelle væddere, ligesom det angiveligt skulle være tilfældet mellem homoseksuelle og heteroseksuelle mænd.

En svensk undersøgelse viser, at homoseksuelle og heteroseksuelle mænd reagerer forskelligt på mænds svedlugte og kvinders urinlugt. Man har derfor ment, at homoseksualitet skyldes en "fejl" i hypothalamus, der medfører en "forkert" reaktion på disse feromoner. Det er dog højst tænkeligt, at en person, der af en eller anden biologisk eller ikke-biologisk grund foretrækker sit eget køn, også vil reagere positivt på de lugte, der ubevidst forbindes med det køn; den forskellige reaktion på kønnenes feromoner er derfor måske ikke en årsag til, men en følge af den seksuelle disposition.

Hvad sagde jeg, det er sku rigtigt nok det med hjerneen 🙂

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 15:48:14
Svar/Indlæg:
5750/124
#25 fanme for langt, men du har da sikkert vist din teori 😛

#17 Plug it in 😴 Prop den ind 🤣 Kunne jo også være stik den ind 😳 (ja, jeg ved ikke lige hvorfor jeg tænkte stik, et eller andet med stikkontakter og plug) 😳

colombodk

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 15:51:27
Svar/Indlæg:
826/60
I 1940/1950'erne udførte en amerikansk biolog et omfattende studie af menneskers seksuelle praksis (altså hvad folk gør i modsætning til hvad de siger, at de gør) og hans forskerteams resultater chokerede datiden. Den dag i dag er studiet det mest omfattende af sin art.

Vedr homo eller er, så er det måske ikke så meget et-enten-eller som et både-og spørgsmål:
http://en.wikipedia.org/wiki/K...

http://en.wikipedia.org/wiki/K...

http://en.wikipedia.org/wiki/S...

Ufatteligt så meget info man kan finde på wikipedia! 😲

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 15:53:40
Svar/Indlæg:
5750/124
#27 det fedeste ved wiki er sådan set ikke mængden af data, men at det oftest er langt mere opdateret end alle andre steder 😎

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 15:54:06
Svar/Indlæg:
23132/740
Seksuel orientering er medfødt. Så er der vel ikke så meget mere at diskutere om dét emne.

Om man er for eller imod homoseksuelle må vel stå for egen regning. Jeg har personligt intet imod nogle af delene eller dem midt imellem. Det jeg har noget imod er de der larmende: "Her kommer vi"-homoseksuelle/typer.

Og jeg er pisseligeglad med, om de har glimmertøj på, kalder sig for feminister eller er med i Paradise Hotel.

Som sagt, hvis jeg vandt de de 500 millioner kroner, ville jeg gøre alt hvad der stod i min magt for at placere dem på en øde ø (Bornholm ville være oplagt) og så lade dem forpeste livet for hinanden. Så kunne vi andre slippe for voldspsykopater, voldtægtsforbrydere, pædofile, larmende individer (eks. min nabo, bitch!) og andre personalier der ikke bidrager med noget som helst, ud over deres belastende eksistens.

Deriblandt "Her kommer vi"-folkene, i glimmertøj og fjer, feministerne og de religiøse ekstremister (katolske, kristne eller muslimer). I don't care.

Hvordan folk knepper, på kryds og på tværs eller vælger at bevise deres parforhold over for Gud og hvermand kunne ikke rage mig en papand. Med mindre jeg går på bar og bliver antastet, så vil jeg gerne spørges først, inden jeg bliver taget analt til en omgang rundt om Allan i takt til musikken.

... jeg vil i hvert fald gerne have mindst kr. 500,- i startgebyr og så kr. 1.500,- pr. "skud"

Så er det vist sagt på den pæne måde 😎 ❤

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 16:05:53
Svar/Indlæg:
5750/124
#29 Er man ikke lidt billigt på den?.. Jeg ville sige, 1 stk Lamborghini Muchiélago 6.7L motor på hvide plader i startgebyr, benzin og forsikring kommer så bagefter pr. skud! (så længe der er løse skud i bøssen 🤣 )

colombodk

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 16:06:03
Svar/Indlæg:
826/60
... det er franskmændendes skyld...! 😀

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 16:08:55
Svar/Indlæg:
5891/423
#31 hvad!? 😛

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 16:10:18
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #30

Hell no! Hvis jeg kunne bytte 500 millioner for en fredelig tilværelse. Så fuck den bil 😎

-> #31

Fe' film 🤣 😛

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 16:16:53
Svar/Indlæg:
5750/124
#33 Det er jo kun dine femhundrede bobs! i start gebyr jeg snakker om... Jeg ville sku med glæde hjælpe til med at sponsorere hvis jeg vandt i loto 😉

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 16:32:51
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #34

Misforstod dig. Sorry.

Tjah... man skal heller ikke være for fin på den, og flot en fyr er jeg sgu heller ikke 😛 😳

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 16:34:23
Svar/Indlæg:
5891/423
#35 skru dog lidt på for selvtilleden mand 😛 😀

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 17:25:05
Svar/Indlæg:
5750/124
#35 er jeg heller ikke, men Henry skal fanme ikke slippe billigt for at kunne banke stemplet i bund 2 gange 🤣

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 17:29:40
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #37

Hey hov! Min kæreste hedder sgu Henry! 😲 😳

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 17:32:59
Svar/Indlæg:
5750/124
#38 Troede kun det var vores kærer Droning Magrethe der havde det 😛

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 17:36:23
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #39

Nope. Men det er lidt sjovt, at alle ølvomsliderligenettrøjebærende midaldrendeklammestodderemedbøssetendenser enten hedder "Henning" eller "Henry". Måske, en sjælden gang "Lars". Især når nu min kæreste hedder "Henriette" og oftest præsenteres som "Henry" 🤣 😛

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 18:39:58
Svar/Indlæg:
5224/222
"One NoNig, one Henry" eller hvordan var det nu...

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 20:12:18
Svar/Indlæg:
20170/383
Hvor blev trådstarteren af ??

E2X

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 20:53:24
Svar/Indlæg:
4018/217
#42 Godt spørgsmål. Tror sku at tråden er løbet helt af sporet 🤣

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 21:01:06
Svar/Indlæg:
5224/222
#43 Har den nogensinde været på sporet?

E2X

Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 21:25:26
Svar/Indlæg:
4018/217
#44 Nej det tror jeg faktisk ikke

FnaX

Elitebruger
Tilføjet:
29-05-2009 10:34:49
Svar/Indlæg:
4156/111
Hvis bøsser eller andre mærkelige skabninger begynder at skabe sig tosset eller lignende, plejer jeg bare at opføre mig så underligt at selv Christian Geo Heltboe vil stille sig op og sige: "Fuck du er sgu da underlig".

Og så er man ligesom "in control" igen. 😎