Windows 7 freeze up (lukket)

Software d.  30. maj. 2009, skrevet af WipeOuttt
Vist: 496 gange.

WipeOuttt
 
Nørd
Tilføjet:
30-05-2009 02:39:09
Svar/Indlæg:
28/5
Hej gutter.

Jeg skal vil høre om der er nogle af jer som har fundet ud af windows 7 fryser når man forsøger og installere noget på computeren. det er lidt som harddisken bare stopper i nogle minutter også starter den bare op igen og lader som intet er sket også gør den det igen efter nogle sek. Jeg har siddet og læst lidt på nettet men ingen har rigtig funder en løsning. maskinen fryser ikke hvis jeg sidder og spiller.

Jeg kan fortælle af jeg har 3 andre computere som også køre windows 7 og de køre ubeklaligt.

Der er nogle der påstor af man skal installereIntel(R) Matrix Storage Manager også skulle den virke... det er jeg nu igang med af teste men vil nu enlig godt høre jeres mening. I kan se mine specs under min profil og kan lige fortælle her til sidst af jeg har kørt windows 7 længe hvor der aldrig har været noget.


Takker på forhånd.
Danny


Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af WipeOuttt d. 30-05-2009 15:56:04.
mooboo
 
Superbruger
Tilføjet:
30-05-2009 09:35:30
Svar/Indlæg:
606/20
Køre du med flere harddiske? Har selv samme problem som dig, og det opstår når computeren sætter min backup disk på standby, så hvis jeg f.eks. høre musik så går den i hak i nogle sekunder


WipeOuttt
 
Nørd
Tilføjet:
30-05-2009 11:42:38
Svar/Indlæg:
28/5
okay min gør det kun underinstallation. jeg har sporget problemet til nvidia. du skulle tilfældigvis ikke have et nvidia bundkort eller grafikkort ?

tror nemlig der ligger i chipsæt driverne for laver jeg leje igår.. lavede en clean install også prøvede jeg og installer noget også virkede det fint. så installert jeg nogle chipset drivers og grafikkort drivers og gjord den det igen. så tror det er de drivers der,.... udsøg det lige selv.


mooboo
 
Superbruger
Tilføjet:
30-05-2009 13:14:59
Svar/Indlæg:
606/20
Okay nok ikke samme problem så, min gør det f.eks. når jeg streamer radio over nettet, og så skal ind på min anden harddisk. Så går den helt amok med lyden indtil den er startet op igen.

Fiksede min på denne måde: http://peecee.dk/upload/view/1...

Har et Nvidia grafikkort men har ingen fejl på det område


WipeOuttt
 
Nørd
Tilføjet:
30-05-2009 15:55:53
Svar/Indlæg:
28/5
Hej

så er problem løst. Eller undgået hedder det.

Man skal lave være med af installere chipset drivers til windows 7 fra nvidia. der er en eller anden fejl i dem. jeg har lige opsat min pc nu bare med windows drivers og den køre super. du kan godt installere grafikkort drivers men bare ikke chipset.

Lukket tråden.

hvis nogle ønsker yderlige information er i velkommen til af kontakte mig...

ses der ude.