Overfører mails og konti til live mail?

Software d.  31. maj. 2009, skrevet af MadsH
Vist: 337 gange.

MadsH

Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2009 17:34:45
Svar/Indlæg:
1915/57
Ok jeg er ved og blive GAK GAK 🙂

Er røget på W 7 RC 64 bit og indtil viderer er det lækkert.

Mine browser indstillinger(bogmærker-passwords osv) er overført, men så er det jeg begynder og lede efter windows mail 😐 WTF den er der ikke :'-(

Ok jeg finder ud af at det er meningen at Live mail overtager og jeg har fået overført mine kontakter-men hvordan overfører jeg meddelelser? jeg har også rodet med at jeg så skal modtage mails fra min nuværende konto men det kan jeg heller ikke finde ud af(har søgt en del på google) og jeg har brugt hjælpe funktionen i live mail.

Nogen der ved hvordan-jeg er kommet til at jeg kan sende fra min oprindelige mail men kan ikke få muligheden frem hvor jeg modtager ☹

EDIT: ARRGHHHHHH, bare slet min post en eller anden, DOOHHHH jeg skal jo installerer skidtet på selve computeren også 😳

Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af NoNig d. 31-05-2009 17:56:34.
bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2009 02:10:33
Svar/Indlæg:
2958/84
Var at ugså live-mail du havde før?

Prøv med F5 (send og modtag)

MadsH

Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2009 08:51:51
Svar/Indlæg:
1915/57
nej det var bare den indbyggede windows mail i vista-hvor jeg havde en konto fra min udbyder, men jeg har fået konti'erne ind i live mail og det lykkedes mig at få de fleste mails med over-jeg kopierede dem bare inde i appdata/microsoft/windowsmail/local og så forsøgte jeg at smide dem ind forskellige steder i live mail-måtte dog prøve mig lidt frem da mapperne ikke er ens for live mail og windows mail. 🙂