Hmm.... Gæt engang hvilken en jeg vil anbefale. Du får mere bil i Primera´en, end i Corollaen. Ikke forstået at Corolla er ringere. Men Primera er større, og der er som regel mere udstyr, end i Moyota´s biler. Og angående driftsikkerhed, så er Nissan lige så god som Toyota, siger min erfaring mig. Driftsikkerhed = japser-slæder. Næsten da. Men akilles-hælen er rust på de øst-slæder. Så kig grundigt efter, om der er alvorlig orme-angreb i øsen. Har selv haft et par Nissan´er, og har Primera nu. Overvejer at anskaffe ny slæde, men bliver nok et andet mærke. Ene og alene fordi, at Nissan ikke lige PT har en stationcar i Primera-størrelse på programmet. Og havde jeg råd, købte jeg en ny bil, og beholdt min Prim, for det er sgu en dejlig bil, og jeg har stadig et par sjove stumper liggende, jeg ikke har fået skruet i.
🙂
Ps. Og så har Primera væsentligt mere underholdende køre-egenskaber, end Corolla har. På den gode måde, forstås.
😛
Pps. Var jeg dig, ville jeg kigge efter en Primera P11. 1.6l er fin, men 2.0 selvfølgelig lidt lækrere. Men det er nok også et forsikrings-spørgsmål. Alternativt en Mazda 626.
😉
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Darth Nissan d. 31-05-2009 23:07:12.