Det er noget der normalt bruges til vindmølle industrien til at smøre nogle gear dele så vidt jeg har forstået.
Det køler utroligt godt og det er nærmest som smør selv om har været under -40 grader på min vapo kompressor.
jeg kan i hvertfald anbefale det og med 36 gram i en stor tube så løber du ikke sådan lige tør forløbligt. jeg har godt nok skiftet kølerpasta mange gange da jeg hele tiden skifter mellem vand køling og min vapo kompressor og jeg har ikke engang brugt halvdelen af tuben 😀
tro også jeg har det på min cpu det må martin kune svare på men 5# når det er så blødt er det så svært af smøre på eller for sørste tanke når jeg læser 0# er jo det løber men er nok en forkert tanke 🙂
#6 Normal paste ved stuetemperatur er jo også som smør 😉 Det er vel bare at det holder konsistensen, også langt under frysepunktet på celsius skalaen 😀
#ALL Hemmligheden bag det, er at det er SMØR! 😲 Bare lavet på moskusokse(bedre kendt som hippie køer) mælk, en direkte import som jeg sælger videre som smørelse til Vestas, Siemens osv. Men syyyh, en forrettnings hemmelighed 😉