Jeg ville holde mig langt væk fra Razer Lycosa.. Har selv ejet 2, og der har været "løse forbindelser" bag touch pannel, og nu har en jeg snakker med (som også ejer et lycosa) begyndt at opleve lignende fejl som jeg gjorde.. vi snakker om knapper der bliver "holdt nede" selvom du ikke har trykket på den, knapper der ikke reagere når du trykker på dem, og en masse andre irriterende ting.. så af et tastatur til 500-600 kr havde jeg bare forventet bedre kvalitet.. Det samme kan siges om deres headset BC-1 (som nu hedder HP af en eller anden årsag), som jeg også har ejet 2 sæt af.. + kender en ven (ikke den samme som med lycosa), der også oplevede løse forbindelser i volumen kontrollen i det headset, og at du skulle lægge ledningen på en hel speciel måde, fordi ellers fik du kun lyd i den ene side af headsettet.. (der gik ca 1 uge før det skete hos mig med 1. sæt, og omkring 3 uger med næste headset, og der er ikke blevet kastet med det ej heller er det blevet tabt.. det skete bare ved at man tog det af og på nok gange)
Men et razer produkt jeg aldrig er blevet skuffet over er deres mus. de virker bare, og elsker dem.. 😉
Med hensyn til tastatur.. G11-15-15v2-19, har haft dem alle... og alle gode keyboards der virker.. smadrede dog både mit G15 og G15-v2, pga når jeg spiller CS eller lignende, flytter jeg tastaturet ved at bruge lillefingeren over ctrl knappen, og den faldt desværre af efter noget tid. (bruger PT G19, som jeg fik ind af døren for små 5 dage siden)
Så Logitech G-serierne er nok mit bedste bud som gamer.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af BeoWulf_Beo d. 01-06-2009 21:29:47.