Elitebruger
Tilføjet:
02-06-2009 16:54:50
Svar/Indlæg:
23132/740
Hey all
Jeg tager den lige over éen omgang, så alle er med på hvad der sker.
Som de fleste af jer sikkert har opdaget, er der tilføjet en funktion der viser os hvornår og af hvem, en given tråd eller svar er blevet ændret.
En funktion hertil er, at vi (crew) kan vælge at sende en PM af sted om hvorfor denne ændring er foretaget.
Så inden der går (endnu mere) panik i min inbox, tillad mig at slå fast hvad det er jeg som regel retter i. Og lad mig understrege, at det som regel er småting, bare fordi jeg har storhedsvanvid og er en magtsyg moderator 😳 😛
Flg. rettes/slettes:
- Smileys i overskrifter: "Min computer :)", fjerner [:)]
- Ordet 'hjælp' i overskrifter: "Hjælp, min computer", fjerner [hjælp]
- Udråbstegn: "Min computer!", fjern [!] erstattes med [.]
- Spørgsmålstegn: "Min computer???", reducéres til [?]
- CAPS: "MIN COMPUTER!?!@£@ )-:", rettes til: "Min computer."
Evt.:
- Stort begyndelsesbogstav.
- Akronymer med store bogstaver: "CPU, RAM, HDD" etc.
Selvfølgelig forsøger jeg at tilpasse mit magtmisbrug til den enkeltes sprogvaner, men det er udelukkende for at sikre et homogent og flot udseende forum. Jeg har sagt det før, og siger det gerne igen. Jeg får spat af at se på [????!!!!!"!@£@] i overskrifter. Overdreven brug af CAPS osv. 😎
Som altid, søger vi at smide en PM såfremt der forfindes grund til deaktivering. Forskellen er blot, at vi nu vil være mere synlige når vi laver småændringer - for det fælles bedste 🙂
Jeg håber, at I vil tage god imod dette tiltag, der bl.a. skal sikre en mere synlig og gennemsigtig styring af forum. Og, i sidste ende, forhåbentligt fordre en bedre respons i div. tråde.
Med venlig hilsen
Allan "NoNig" Meineche, Redaktionsassistent og forumansvarlig.
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af NoNig d. 02-06-2009 16:58:49.