OS på USB ydelse tab ?

Software d.  04. juni. 2009, skrevet af saiot
Vist: 357 gange.

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
04-06-2009 16:18:40
Svar/Indlæg:
7111/480
ja kort og godt vil jeg kune få et ydelse tab ved ren rinekraft alser ikke hvor der skal flytes store filer til og fra HDD men hvor cpu og gpu skal bruges har det så noget af sige det køre fra en sub erfordi jeg desvære fant ud af mit windwos 7 og xp ikke gad lige på samme HDD med dule boot så er ved af lige XP in på en usb

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af saiot d. 04-06-2009 16:18:54.
TheGreenFoX

Superbruger
Tilføjet:
04-06-2009 16:38:03
Svar/Indlæg:
1897/51
Taget forskellen på alm HDD og SSD i betragtning så tror jeg du får ekstra load tid oveni og sikkert en smule dårligere ydelse...

xystos

Superbruger
Tilføjet:
04-06-2009 19:14:16
Svar/Indlæg:
293/5
Kunne aldrig selv finde på det da overførelseshastigheden er så dårlig. Din søgetid vil formentlig også stige og den er enormt vigtig, da det er mange små filer ad gangen windows som regel arbejder med.

Du vil ikke miste regnekraft, men alt hvad du foretager dig, åbne internet explorer, tjekke mail, loade spil etc etc vil tage længere tid, da dit system kommer til at vente endnu mere på din harddisk som jo i forvejen er flaskehalsen i mange situationer. Spiller du nye eller store spil med "loading on the fly" såsom MMO's og de ligger på samme disk ville du også her sikkert få et mere "choppy" gameplay.

Har du en usb disk kan du jo altid prøve og så se om det er noget du kan leve med.