Min lillebror hører en del amerikansk rapmusik, som Eminem, 50 Cent og D12.
Jeg er dog mere til Dansk Rap. Hører mest L.O.C., Suspekt, TrooLS & Orgi-E(det meste af F.I.P. egentlig) og Jokeren. Og så selvfølgelig old-school shit som DGP og Østkyst Hustlers. 🙂
Hører også lidt T.I, Eminem og Snoop Dogg ved siden af, men det er ikke det store.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Emillos d. 04-06-2009 20:58:52.
Wutang Clan group 1 crew Jay-Z CNN Nas Lumidee (de har fakrisk lavet et par fede numre)
Ellers er alt det andet shit nævnt, oldschool rap/hip-hop er sgu vejen frem..
PS. Synes Eminem er fed at fuckke tingene lidt op, han bevæger sig længere og længere væk fra det han plejede at stå for... hans nye album er fucked! Det er jo ikke engang hip-hop, hvad fanden er det egentlig?
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af darkplayer d. 04-06-2009 22:06:57.
Jeg er trådstarteren, du er en klump som skriver alt muligt, eksempelvis 1234567910, og derefter skriver hhuhuuhuh eller andet der ikke har nogen sammenhæng, vi snakker altså grænsen til noget der er værre end OT 😉 😐
#28 Nej.. Det nye album er mere Slim Shady end det er Eminem.. og DET ER FEDT 😀 Synes ellers alt han havde lavet siden Marshall Matthers EP var til at lukke op og skide i, men nu begynder det at blive godt igen 🙂
Når jeg endelig høre rap/hip-hop så er det for det meste oldschool..
Artister.
N.W.A 2pac Wu-tang clan Mobb Deep Masta Ace Mop Eminem D12 Onyx Redman Method man Warren G Xzibit Ludacris Three 6 Mafia Mos Def (De danske) Troo.L.S & Orgi-E LOC Suspekt
Alt med T.I, T-pain og resten af de talentløse ***** synes jeg sutter max. De er grunden til jeg er hoppet på psytrance vognen for alvor..
Rap og Hoppedi Hip er ikke lige de stilarter jeg lytter mest til, men hvis det endelig skal være må det nok blive noget MC Einar, Østkyst Hustlers og, eeh.... Humleridderne rofl 🤡
#2 nææh metal er for gravide kvinder med forøget behov for jern. Funk derimod er hvad rigtige groovy Mænd! lever af 😲
Hip Hop/Rap Musik er for stofmisbrugere (hængerøvsbukser og Mega store T sh irts) 🤣 Vi/jeg almindelig stofbruger lytter til rock/metal og kører mc.. 😎 😛
#38 haha lille ven 2pac havde mere talent i sin tommelfinger end de gutter.. Og han blev ik kun kendt fordi han blev skudt, han var kendt i usa før det..
Ludacris og Three Six Mafia er måske ik de mest talentfulde nej men de laver bedre musik efter min mening.
T.I og T-pain er ik en skid talent fulde. De laver mainstream lort som der kan blive spillet på radio og diskotiker. Tag en mand som mof dep. det en mand med talent. Han flow og tekster er for vilde og manden freestyler for ondt..!
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Sir D_Devil d. 05-06-2009 13:32:03.
Tupac var "just another" samfundskritisk rapper der kun snakkede om hvad der var forkert, men ikke havde nogen forslag til hvordan det hele kunne blive bedre. Lamt og talentløst IMO. Jeg ved udmærket godt at han var kendt i USA før han blev skudt, men efter han blev skudt fik han ca ti gange så mange fans. Lidt ligesom Natascha gjorde i '07..
Aner ikke hvem mof deb er, men hvis du mener Mobb Deep, så kan jeg godt følge dig.. Rigtig tight rapper, uden tvivl. - Rigtig tit er de dygtige freestylere også rigtig dygtige til at skrive tekster, hvilket Kejser A, Pede B, Per V og UFO også er rigtig gode eksempler på.
#45 Mos def er en af de mest talent fulde rapper at du ik kender ham gør bare min intuition stærker om du ik aner så meget om hip-hop/rap. Men lad det ligge og lyt engang til det her..
#46 Mos Def er langt fra en af de mest talentfulde rappere. Og jo, jeg ved temmelig meget om Hiphop, min fokus ligger bare i Danmark, da alle de rappere fra udlandet jeg gad at lytte til valgte at gå pop. Eminem, Snoop og Dre deriblandt.
Jeg kunne uden tvivl nævne mange danske rappere du aldrig havde hørt om, og derefter sige du intet ved om Hiphop (uden bindestreg og med stort).
Hvis vi skal snakke om talentfulde amerikanse rappere bør du kigge efter Rakim og KRS One. De lavede Hiphop som det skulle være.