Senior Skribent
Tilføjet:
05-06-2009 18:27:25
Svar/Indlæg:
15982/637
Nåh folkens, hvad synes i om Terminator Salvation ?
Min lillebror og jeg så den i biffen i går. Men bror syntes den var helt god, det synes jeg også, men jeg var ret sur over at Christian Bale aka John Conner i filmen var så ekstremt dårlig - han dur åbenbart kun til Batman disse dage... da han spillede med i American Physco havde han mere at byde på. Det der redde filmen for mig var helt klart Sam Worthington aka Marcus Wright i filmen. Ikke en skuespiller jeg har lagt mærke til før, men jeg synes han spillede sin rolle fremragende.
Filmen var da overall ok, men et eller andet sted synes jeg Terminator 3 var bedre, selv om der var mere action i denne - der manglede lidt historie.
Nåh ja men Terminator 1 og Terminator 2 er åbenbart svære at overgå mht "uhygge"... noget jeg savnede rigtig meget i Salvation - skidt med action det skal bare være uhyggeligt.
Nå men selvfølgelig skulle spillet til filmen jo prøves. Spillet er som sat en "pre-quel" til handlingen i filmen. Det var sjovt at se at karakterne i spillet havde en god lighed med personerne i filmen, gudske tak og lov er John Conner i spillet af noget andet udseende en C.Bale, og faktisk er CGI skuespilleren her bedre end C.Bale, men der skal heller ikke meget til at overgå det.
Nå men jeg får det 8-12gb installeret og skal til at spille. Der er åbenbart ingen grafiske optioner andet end "resolution settings" så spillet vurderer nok PCens størrelse og justerer grafikken herefter.
Grafikken er pæn, men kunne have været med højopløst nogen steder, men alt i alt helt ok, og generelt lidt pænere end Left 4 Dead.
Det tog mig ca 3timer og 15min at gennemføre spillet på medium 😩 jeg så gerne det havde været længere, men i det mindste nød jeg spillet mere end filmen. De første par baner kan være lidt trivielle, men det bliver egentlig helt sjovt når man lærer cover-systemet at kende fuldt ud.
Om spillet er uhyggeligt ? næh ikke rigtig, men mere dyster end filmen et par steder.
Nå hvad så ? Kan vi ikke på Bethesda til at genudgive Terminator Future Shock igen - det er IMO nok det bedste Terminator spil, og så er det også noget mere scary at spille i mørke.