-> #0
Det S730 ser ganske fortrinligt ud. Men til de kr. 2.000,- kunne du, som #6 er inde på, da købe dig noget hifi af en art. Jeg tror faktisk at de fleste ville blive overraskede over hvor meget lyd der kan komme ud af et par reolhøjttalere.
Nu behøver det jo ikke at være B&W og NAD lyd det hele, men jeg har selv en T763'er, der samme med et sæt DM-601 S3'ere spiller fint op - til mit behov.
Min kammerat har et gammelt Kenwood stereoanlæg (vi er fra dengang man fik et stereoanlæg i konfirmationsgave 😳 ) samt et par små Dantax enheder.
Ingen af os har sub's eller noget som helst. Men er du gal det kan spille højt. Min kammi, med Kenwood + Dantax, hører mest rock/metal, og ja. Der er nok ikke allermest bund i, men hvis man ser på prisen for hans anlæg (som det står i dag) og tillader sig at gå op til kr. 2.000,- kan man let købe sig noget "bum-tchi bum-tchi" for den slags penge.
Hvis du/I alligevel overvejer at betro jer til et sæt 2.1 PC-højttalere er det nok ikke just "fidelity" men blot "high" I går efter 🤣 😛