Mit gaaaaamle mobo, cpu og ram trænger til en udskiftning. Jeg skal ikke overclocke eller benche, men vil gerne køre nyere spil som fx fallout 3 tilfredsstillende i 1920x1200. Jeg skal fortsat bruge mit Geforce 8800GT. Jeg kører XP nu men vil skifte til win 7 til oktober.
Er disse 3 stumper ikke ok "best value for money"?
men dit gfx er alså forældet jeg tror ikke du kan køre de nye high-end games i 1920 x 1200 opløsning alt i high
dog er jeg ikke inde i disse efter betegneler GT osv som står på nvidia kortene så ved ikke helt hvor godt dit kort pracis er men som udgangs pungt at det er et 8800 gfx du har så er det altså forældet
jeg kan klart anbefalde et 4850 1 gb version de er bilige og kan sagtens følge med i disse opløsninger med alt på high
der er heller ingen grund til at købe et high end kort da de nye direcx 11 kort snart kommer på markedet
Nu er jeg jo mest en "value for money" kinda guy :) Jeg er ikke ude efter at køre alt på high, men jeg vil gerne have en ordentlig opløsning. Jeg tror at jeg vil holde øje med de nye dx 11 kort. hvornår kommer de?