Jeg overvejer at anskaffe mig en ny bærbar, men i den forbindelse er jeg lidt i tvivl om den er god nok.
Jeg har kigget på denne: http://www.komplett.dk/k/ki.as... Et af punkterne, hvor jeg kommer i tvivl er ved harddisken, da der står 500 GB - Serial ATA-150 - 5400 rpm. Jeg ved så også, at der er plads til 2 harddiske, og derfor ville jeg som smide en Intel X25-M deri, men den kører jo SATA-300. Spørgsmålet er her om det har nogen betydning??
Hvordan vurderer I ellers maskinen, og der er andre i samme specifikationsklasse jeg bør overveje? Dermed sagt, at jeg godt kunne bruge et par links, hvis I har et godt bud på en bærbar med et godt grafikkort, hurtig CPU, 4GB RAM, plads til 2 harddiske og minimum 17" skærm.
Du glemmer bare lige detaljen om skærmstørrelsen. Mindre end 17" er udelukket. Grafikkortet er også meget langsommere og der er ikke plads til 2 harddiske.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af SoundWave d. 08-06-2009 20:42:19.
Der er ikke den store forskel, og slet ikke i en bærbare. Du kan koble S-ATA 300 enheder på S-ATA 150 interfaces og omvendt. Eller, jeg har i hvert fald ikke oplevet problemer i den retning 🙂