Har lige fået mit nye UD3P i hænderne fra Postmand Per og jeg er monster glad.. Men men men.. jeg har jo kigget det igennem (af bitter erfaring) og lige ud over en bøjet CPU fan pin kan jeg se at overfladen på "røret" mellem de to store kølere er lidt ru og misfarvet i overfladen omkring bøjningerne - altså ikke helt blank.
Har prøvet at sammenligne med billeder fra anmeldelse på denne side men kan ikke rigtig se om det også er tilfældet her.
Måske flueknepperi, hvis det er normalt er det jo ligegyldigt men ellers ryger det sgu lige tilbage.
Nogle der har samme kort der kan sige om det er normalt?
#4 he he, fysik/kemi var ikke min stærke side. Men ja tænkte også om det kunne være slid. Anyways, når nu andre kan se det ser underligt ud så hopper jeg ud og kræver det byttet imorgen.
Det er meget normalt at se på heatpipes... Ingen er rustet væk af dem jeg har set med lidt patina som dit bundkort har dér, så jeg ville ikke være urolig hvis jeg var dig 😉
Hvis det bare er lidt patina på kobbert vil du uden tvivl blive årets 🤡 hos shg, men vil samtidig sikkert give dem en ordentlig 🤣 🤣 og den kan alle vel bruge i denne tid...Om en mdr har dit nye kort også fået lidt patina sååååhhh det er vel op til dig om du kan leve med det.. 😛
#5 nej alt så fin ud fra boxen.. snakkede med SHG, de bekræftede at det var naturligt og sagde at sådan så de alle ud - og nej #9 ingen grinede af det.. 😴
Tak for kommentarerne.. nu ved jeg hvad jeg skal bruge min dag på :D