#4 Tja, men det blæser jo bare luften rundt i kabinettet.. Kan jeg ikke bruge til noget i så lille et kabinet, den bliver nød til at smide luften ud af kabinettet.
#3 PhysX er en rar ting der giver en hel del mere spilleglæde IMO... Man køber jo et grafikkort for fede effekter, og PhysX er jo lige dét... Synd AMD/ATi endnu ikke har fået en konkurrent på banen eller har fået en aftale op og stå med Nvidia, synes ikke deres kort er særligt attraktive når man ikke kan slå alt til og på maks :p Det irriterer mit øje hvis der står at en fed effekt er 'off' fordi jeg har købt et bestemt mærke der ikke understøtter det.
Sådan har jeg det ihvertfald :P
#2 Ja, 4770 tages til overvejelse grundet prisen og varmeudviklingen... Skal dog have fat i XFX's med dual-slot køler... og der er bare ingen på lager nogen steder overhovedet :p
Men tak for hjælpen...
Har søgt rundt omkring på billige fixes eller gode små kølere til 8800GTX og synes ikke jeg kan finde noget ordenligt... De store heatpipes der vælter rundt på de fleste kølere går for langt ud over kortet til at det kan være i mit lille kabinet 😕