Elitebruger
Tilføjet:
09-06-2009 15:13:43
Svar/Indlæg:
2333/391
Hej,
Jeg har ved en fejl mistet en kvitt på en Zepto bærbar købt november 2007.
Jeg har så ringet til Zepto, men de er hverken til at huk eller stik i, de siger at har jeg ikke kvittering, så er der ingen garanti!
Jeg har handlet mange steder, og der har jeg altid kunne få dem til at grave en kvitt frem, og sende til mig via PDF hvilket er super lækkert da uheldte kan være ude, at kvitt er blevet væk...
De siger desuden at de ikke beholder en kopi af fakturaen, og kan derfor ikke sende en kopi til mig... Men jeg tænker, skal de ikke beholde en kopi, til regenskab og kunde historik ?
Jeg spurgte ham, hvordan jeg skulle forholde mig til RMA, han svarede at der var intet at gøre, og at jeg kunne jo have stjållet den bærbar !
Hvad kan jeg gøre her, kan de virkelig nægte at hjælpe mig?
Det er virkelig øv, de kan vel se på serie nr at den ikke er stjållet ? jeg har lige tjekket netbank, og kan se at jeg nok har bestilt den pr efterkrav, og derfor betalt hos postdk, jeg tænker hvis nu jeg kunne bevise at den var betalt via deres webshop, kan de jo se at jeg taler sandt...
Så kan de virkelig bare nægte at hjælpe mig?
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af bodyman d. 09-06-2009 15:15:48.