Jeg ringede og havde mig en fornuftig snak med nogle Intel teknikkere, og fandt frem til at der måtte være et eller andet galt med bundkortet. Jeg fik så et ny to dage efter jeg havde ringet, i første forsøg virkede det fint - men efter at jeg havde indstillet RAID indstillingerne sådan som jeg kørte ved tidligere bundkort frøs BIOS, og ville igen ikke starte op XDXD
Jeg fik så pillet BIOS-batteri ud og ventede på at CMOS skulle miste indstillinger, utrolig nok virkede det heller ikke. Så jeg satte en BIOS-recovery diskette i og der gik noget tid før den startede op igen. Af en eller anden grund kan jeg ikke foretage mig noget i BIOS ☹ ☹ 😕
Hvis jeg skal ændre noget i BIOS så skal jeg flytte BIOS jumperen til safemode, for derefter at fortage ændringer, og det er ikke alle indstillinger jeg kan ændre. De fleste indstillinger der fryser BIOS bare og jeg oplever samme problemer som før.
Jeg har tjekket temperaturen i load, og der ligger den lige over 42 celsius. Så det kan ikke være det der er problemet. Der er også nok juice i maskinen.....
Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op med bundkortet, men det virker i det mindste - hvilekt er bedre end før hvor den ikke ville gøre noget som helst.....
Orker heller ikke at ringe til Intel igen, for det ender sikkert med at jeg får tilsendt et nyt bundkort......
Det sjove er at når jeg brugte et lånt Asus bundkort så virkede det hele som det skulle...... 😐 😐
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Moze15 d. 20-06-2009 13:05:41.