Nu er det ikke fordi jeg skal pisse på bålet, men mest fordi jeg ikke kan lade være.
Vi kan vel alle blive enige om, at Saiot staver som natten er sort og månen er lavet af grøn ost. Men, hvis man kritiserer andre for at stave/skrive og formulere sig dårligt, bør man så i det mindste ikke selv have styr på et minimum af grammatik?
Jeg mener. Personligt, så er jeg lidt stødt over #0's forsøg på at vælte HwT.dk og udlægge det hele som værende en konspiration, hvor vi bare gnupper gulerod på producenterne.
Selvfølgelig gør vi da det. Jeg går da gladeligt på knæ foran AMD - selvom vi alle ved, at det kun er tabere der har AMD - og tager grenen mellem tænderne. Blot for læsernes skyld.
Altså, hvis div. anmeldelser af AMD-grej ikke er "Anmeldelser af dårligt hardware", så ved jeg ikke hvad er. Personligt, så står det mig meget nært, at få så meget lort presset igennem redaktionen som overhovedet muligt.
Min opgave består blot i, at forvirre brugerne med en masse unødigt OT, så hele situationen ender med et trafikuheld hvor ingen ved hvem der gjorde hvad, så arme, ben og indvolde ligger ud over det hele.
At BUG synes vi tester lortehardware er fint med mig. Men når udtalelsen kommer fra en fyr med daggammelt hardware, synes jeg det er under lavmål.
Altså. Man skal ikke kaste med Steen, hvis bjørnen danser med iskoen på uglemosen. Det er simpelthen unfair.
Så, skal vi ikke allesammen blive enige om, at #0 i regelen mener det godt, men bare udtrykker sig på en alt for udiplomatisk facon, der henleder tankerne til tatoverede galning med store nakkemuskulaturer og små penisser?
Seriøst. Det er jo bare fucking hardware. Jorden holder altså ikke om med at... hovsa.
Jow, vent lidt. Jeg tror sgu lige at kloden hoppede lidt på sin årlige tur omkring Solen.
Jeeeebuz Kwist1992MortenTuriforendufteand da... 🤣