-> # 60 Burgurne, takker for roserne, tilbage til en fuser, den var god, hehe er du bange for du XP'loderer, HA!
-> # 59 Ikke det store, med det System du har, kan du faktisk det samme, lige knap udnytte DX10 eller nyere, så er det ikke HD-Audio du skal satse på, dvs. Igen, det kan godt lade sig gøre at snyde en XP SP3 til at æde HD-Audio Driver, i vis udstrækning, men kan man jonglere det, kan man også håndtere en Vista eller 7'er og så er det igen lige meget hvad XP kan. Og HD-Audio, tja MKV filer, siger jeg bare, det på 50" Plasma, yup, "nothing blue for me, no screens and no rays" Vil jo også kunne køre min PC med lyd, selv om S/PDIF optisk knalder lyden ind i stuen, fra en eller anden film, samtidig, igen anden boldgade, ift. XP
Også en gentagelse af tidligere kommenteret, de helt store Partitioner og RAID set kommer nok ikke til at fungere med XP heller, ved ikke engang om XP kan håndtere GUID i stedet for MBR oprettet Diske, sorry, GUID er nødvendig hvis man smider over 2TB Diske i maskinen, ellers ser man kun de 2048MB, der slutter MBR registret, man kan heller ikke bare dele volumerne op, da de "billige" Controllere der sidder Onboard, ikke håndterer alt for mange volumer.
Har selv måtte dele de 2 første 1,5TB Seagate, som sidder i Striped RAID halv over og køre den første af de 2 volumer som MBR, ellers kan man slet ikke Installere på dem. De næste to blev så nødvendigt oprettet som GUID, dvs. En stor 3TB Striped RAID volume, hvis jeg ikke havde gjort det, ville der ikke kunne sættes flere RAID set til Controlleren, dermed ville kopiering af eksisterende Data, til evt. Nye Diske, først kopieres over på evt. Ekstern, derpå ind igen, WHOOT! NOT!
Har så en single HDD på 1,5TB siddende sidst, for ellers kan jeg ikke ´lave mit Ghost Backup, igen GUID ses ikke udefra, ligesom ikke på XP!
Har også en ekstern S-ATA "toaster" Sharkoon Quickport Pro, hvor man bare kan stikke en løs S-ATA 3,5" eller 2,5" HDD ned i og tænde for dåsen, derpå tjekke enhedshåndteringen for Hardware Ændringer, vups, Disken indlæses "Hot Plug" semiautomatisk, dvs. Igen kun haft held med 1TB Diske og op efter, dem under kræver genstart af maskinen.
Og "Hot Plug" fungerer efter min erfaring bedst på P45 og X58 chipset, ellers skal der genstartes hver gang Diskene tændes eller slukkes, hvorfor overhovedet alt det bøvl, ganske enkelt, medier der kan holde Data i flere år, koster så meget mere pr. MB at det ville være knald i låget at brænde alt ud, så hellere have et par løse Harddiske, løse æder de jo heller ikke så meget strøm og det slider ikke som at køre 24/7, som man jo heller ikke må, skriver nogle forhandlere, de anbefaler 40 timers arbejdsuge, sikke noget fis. (Kan bla. Ses hos SHG)
Er der nogen der kører træt i mine romaner, så bor jeg lige ved grænsen, jeg skal gerne skaffe noget Hustler eller lign. Alt kun for at glæde jer, samt få styr på hvem der har brug for hvad og hvem der tvinger hvem, bare se den reklame til venstre, Synology NAS apparat, til 2500kr, det er mere end et par af dem der disser Windows 7 har i værdi af maskine, så nogle må jo have andre intentioner, ikke kun undertegnet.
😲 EDIT! THE RACE IS ON! Filen spræder sig på nettet!
❤ (7260.0.x86fre.win7_rtm.090612-2110.client_en-us.ultimate.iso) ❤
Regner med den rammer mit C: Drev i nat eller i morgen formiddag 😎
Så ser jeg om de har plumberet et eller andet og hvad den kan, husk RTM er den samme som senere kan købes i butikkerne, de har i de senere år ikke slettet "rtm" betegnelsen på salgs skiver, siden Server 2003 faktisk og der er kun den forskel at rtm med Beta/RC Licens udløber, men kan fortsætte med en gyldig Produkt Nøgle, en Dansk (LP) på den og geden er barberet.
Jep, der er så stadig det, det er en Engelsk (United tates) version MED IE8 på, en UK version tror jeg slet ikke eksisterer, egentlig er jeg sikker på der slet ikke findes noget en-uk OS i de senere år! Europe eller ej, de får vel bare en USA'nsk version Uden IE i, men hvem siger de tager imod den, jeg gør ik!
Giver besked a.s.a.p. 😎
Svaret blev redigeret 10 gange, sidst af Erik Winther d. 18-06-2009 00:22:00.