Husk nu på at Windows 7 stadig er i Release Candidate. Det betyder at der altså stadig er arbejde der skal udføres inden den fulde version bliver released til oktober.
At 3DMark og iTunes ikke virker i Windows 7 er i min verden totalt ligegyldigt, jeg bruger ikke 3DMark til noget i hverdagen og jeg har heldigvis ikke noget skummelt Apple udstyr jeg skal have forbundet med min spand.
Jeg har kørt med BETA udgaven af Windows 7 og kører nu med RC udgaven på min Lenovo T60p bærbare og bare fra BETA udgaven til RC synes jeg der er hastigheds forbedringer. Maskinen starter meget meget hurtigt op og den er også super hurtig til at komme ud af standby.
Jeg kan godt forestille mig der er problemer med 3D performance, driverne er formentlig ikke helt klar til diverse mid- og high-end grafikkort, men til almindeligt arbejdsmæssigt brug fungerer Windows 7 ganske fremragende.
Jeg er én af dem som har kørt Vista stortset siden det kom på markedet og har egentlig været ganske godt tilfreds med det, men jeg ser helt klart frem til Windows 7.
Windows 7 er sådan som Vista skulle have været og jeg skal nok være én af de første der smider Windows 7 RTM på min bærbare og stationære.
Du vil IKKE kunne opdaterer en DK Vista med en EN SP2 heller ikke selv om du lægger en EN language pack på.
Det kan aldrig siges for tit!
Lad vær' med at købe DK XP, DK Vista eller DK Windows 7, det kan ikke betale sig opdateringsmæssigt. Windows updates bliver altid lavet til EN udgaverne først, dvs. vil man være sikker på at være fuldt opdateret så snart opdateringer er klar, så kør EN udgaverne af Windows. Idag er det jo egentlig heller ikke et problem hvis man har Vista Ultimate eller Enterprise, så henter man bare en DK language pack via Windows Update.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af OcDevil d. 14-06-2009 15:32:16.