Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2009 19:16:23
Svar/Indlæg:
1600/230
Lige nu kan jeg godt forstå nogle af alle de eder og forbandelser der er blevet udspyet gennem skærende tænder, spytklatter der er fløjet i arrigskab og vrede tråde gennemsyret af had til Windows Vistas (til tider) ret idiotiske brugerflade.
Windows 7 har åbenbart taget noget af Windows Vistas "brugervenlighed" med sig, for når jeg forsøger at gemme noget på mit C: drev, minder computeren mig venligt, men bestemt - via en temmeligt provokerende båt-lyd - om at jeg ikke har administratorrettigheder, når jeg prøver at kopiere min nøgle til netbank over på drevet, og det er både i roden, i en nylavet mappe og i dokumenter.
Jeg tænkte i går, da jeg fik beskeden, at det nok var fordi jeg på en eller anden mystisk måde var blevet logget ind som "almindelig" user af pcen. Det var ikke tilfældet, den eneste brugerkonto der var aktiveret, var en konto med administratorrettigheder, og altså den eneste konto jeg har oprettet!
Hvad pokker gør man så?!
*Edith* Jeg har måske allerede fundet ud af det 🤡 Men i det mindste er galden blevet spyet ud online i stedet for at blive sparket ud i pcen 🙂
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Toft123 d. 15-06-2009 19:19:20.