Det gælder om at have så mange ram i den som muligt og derefter gælder det CPU kraft - som tertiært skal du tænkte på GFX.
Selvom det er anbefalet af Autodesk samt SolidWorks Corp. at man køber godkendte grafikkort betyder det intet når de to første faktorer ikke er opfyldt. Har selv arbejdet med CAD i snart 5 år, og i den tid er den kun ca. 1 år jeg har haft en godkendt grafikkort !
Jeg har ikke kunne mærke forskel på de "normale" opgaver, men når der er mange samlinger osv. så virker mit FireGL/FirePro kort som om fanden er efter den 😀
Der er det man kan se hvorfor man har gidet hoste så mange penge ekstra for FirePro/FireGL/Quadro FX.
Jeg er enig med #6, i at Fujitsu'en ser bedst ud på papir - dog kender jeg ikke bygge kvaliteten på Fujitsu bærbare, men jeg er derimod meget bekendt med IBM/Lenovo. Der er ingen tvivl om at Fujitsu'en er bedst ydelsesmæssigt, men hvis du vil have en computer der holder skal du gå efter IBM/Lenovo, prøv om du ikke kan finde nogle andre modeller med nogenlunde samme specs.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Moze15 d. 16-06-2009 22:32:30.