Ja, det er rigtigt. Hvis det var mit kram ville jeg være kold overfor manglende boot - der skal ikke være streger om du så kun kørte Linux.
Har mistet overblikket over din Windows - kan ske at skift af bundkort giver fejlmeldinger. Fjern alt og installer på blank disk. "tænkte jeg bare kunne boote lige ind i windows fra de diske jeg har." ja det kan nok lade sig gøre men det nemmeste er at fjerne alt det gamle og starte forfra. Aner ikke lige hvad problemet er i detaljer men det er også ligegyldig pga. de streger. Når ubuntu live-cd kører med streger er der et problem!
Det med at tastatur låser i bios/intet input - kan ske. En genstart fixer det hos mig. Sker en gang imellem for mig, Logitech g15 og gigabyte bundkort.
Der er tegn på at bundkortet skal byttes men prøv det med reset bios, måske helt ny opdateret bios. Ellers ved jeg ikke hvad der er at gøre ud over at bytte skidtet. Det er bare elektronik og dimser, kan gå i stykker.
Du kan også prøve at flytte grafik kortet til et andet pci-e slot. Virker alt der skal du stadig bytte bundkort men så ved du hvor problemet er.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af js9600 d. 17-06-2009 21:52:59.