USB til ReadyBoost

Diverse d.  17. juni. 2009, skrevet af Jam The Man
Vist: 324 gange.

Jam

Elitebruger
Tilføjet:
17-06-2009 01:03:41
Svar/Indlæg:
976/138
Hey

Jeg sad lige og kiggede lidt på at finde en lille hurtig USB pen til ReadyBoost på vista/win7, men synes det er lidt en jungle af produkter, og en hurtig kigger igennem artikeler herfra siden gav mig en anmeldelse af en Corsair Voyager GT fra 07, hvor jo ikke helt er up to date...

Derfor ville jeg lige høre hvad der er toppen af poppen inden for lynhurtige USB flash drev i dag? Da hovedformålet er at den skal bruges til readyboost er der ikke den store brug for meget store drev (tænker 4-8 gb), men hastigheden er førsteprioritet!

Hvad skal man investere i?
Emze

Superbruger
Tilføjet:
17-06-2009 01:08:51
Svar/Indlæg:
666/100
Det der readyboost er da en værre omgang lort synes jeg... Det har sku aldrig virket for mig...
Har også prøvet turbomemory og det var også shit..

Så hvis jeg var dig ville jeg holde mig fra sådan noget :) Eller du kan godt prøve hvis du vil men jeg ser det som spild af penge :) Og så ødelægger det din pc's udseene at du har sådan en pind der stikker ud :P

Jam

Elitebruger
Tilføjet:
17-06-2009 01:21:59
Svar/Indlæg:
976/138
Jeg har faktisk haft meget stort udbytte af ReadyBoost på min AlienWare bærbare når det kom til at spille på en Vista, hvor jeg helst ikke ville "tweake" en del af de nye funktioner væk.
Til trods for at den jo næsten er lavet til at spille på var Vista skyld i konstante FPS drops, hvilket jeg så en klar nedgang i med ReadyBoost.
Den USB pen jeg brugte til det bruger jeg bare til det dengang bruger jeg bare til alt muligt data, så der skal en ny til.

Jeg har også en stationær som jeg gerne vil køre det på, og der skal den jo bare sidde omme bagpå og vil jo ikke genere nogen. Så kan den give et performance boost vil jeg gerne ofre lidt penge på det...

LeetDonkey

Elitebruger
Tilføjet:
17-06-2009 07:18:02
Svar/Indlæg:
699/41
Kingston HyperX er ikke så tosset, men du kan ligeså godt købe en 4GB, da Vista ikke vil tildele mere til readyboost.

Jeg selv købte bare en 4GB til en 50'er som fint opfylder Readyboost kravene :)

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
17-06-2009 09:07:21
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Mere RAM.

LeetDonkey

Elitebruger
Tilføjet:
17-06-2009 12:25:08
Svar/Indlæg:
699/41

Jeg har kørt readyboost med 8GB ram, og den tæsker knapt så meget løs på harddisken når man bruger det.. og 50 kr kunne jeg godt tåle at ofre hvis ikke at det hjalp 😉

Jam

Elitebruger
Tilføjet:
17-06-2009 13:36:18
Svar/Indlæg:
976/138
Med 4gb (3.x pga 32bit) i Alienen og 6gbDDR3 i den stationære vil jeg, som #5 også siger, hellere smide lidt knaster efter en USB for at undgå alt det harddisk lagabilty.
Mere RAM er selvfølgelig løsningen sammen med SSD, men med 32bit som stopklods det ene sted, og penge det andet er ReadyBoost et fint alternativ...

#3 Jeg kigger da lidt hos Kingston så...

Andre bud?