jeg er på udkig efter en ny skærm, dog har jeg ikke den vilde forstand på computer skærme, så kunne godt bruge lidt hjælp..
Skærmen skal bruges til lidt af hvert, både spil og film. Mit budget ligger på omkring 2000...
Jeg har selv kigget på lidt forskelligt, og har fundet denne her tiltalende, men som sagt har jeg ikke så meget forstand på skærme så lidt hjælp ville være rart. http://www.edbpriser.dk/Produc...
Jeg vil umiddelbart sige at den skærm du har fundet dig ser ser rigtig god og fornuftig ud :).. (bare lov mig du ikke køber den gennem getmore 🙂 )
Jeg sidder personligt selv inde med en 20'' T200 Samsung skærm, og den er jeg også rigtig glad for, den er dog ikke lige så stor og koster omkring 12-1300 kr..
#18 mine temp. ligger på omkring 55 idle og 70 load.. Tror jeg tager den som jeg startede med at skrive 'Samsung SyncMaster P2370', da den ser ud til at være udenmærket.
Lasse_22: er du ikke rar at skrive når du har fået den og din hvad du synes om den? positivt og negativt... har selv været tæt på at købe den, men det blev til en Dell 2209WA istedet.