Igår da jeg started et spil op, kom der er blå skærm og computeren genstartede, derefter er der så fejl på skærmen og jeg kan kun startet op i fejlsikret tilstand. Jeg tror det er grafikkort der er noget galt med, men jeg vil lige være helt sikker:
Er det grafikkortet eller kan det være noget andet? Har skiftet ram og skærm, men det hjælper ikke. Jeg har ikke et andet grafikkort eller en anden pc så jeg kan afprøve det der.
Hvis det er grafikortet, har jeg så mulithed for en benytte RMA, kortet er købt hos PRC-Data den 29-02-2008 og som i kan se er der ikke meget støv på det.
Ja det ligner det er graffikkortet den er gal med.. Sådan streger og random farver plejer at forkomme når gfx´et er fucked.. Så tror rolig du kan sende det til RMA 😎
Yes det ligner at der er smuttet en ramkreds i svinget. Men test lige i et andet system hvis muligt da det før er set at bundkortet kan lave samme fejl.
Da den blå skærm kom op stop der vist også noget med "memory dump", men det gik så hurtigt at jeg ikke kunne læse det og har som sagt testet de alm. ram.