Kan jeg nå og bytte den? hjælp

Diverse d.  20. juni. 2009, skrevet af martinbg
Vist: 698 gange.

martinbg

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 09:01:15
Svar/Indlæg:
2076/119
hejsa hwt :D

jeg er en af de personer som har vente på Roccat Valo tastetur i over et ½ år, men hver gang vi kom til nogle få dage før den skulle udgives rykke de dagen igen (det var de datoer som stod på shg.dk)

jeg kunne ikke vente mere og har så købt et Logitech G15 den 10-06-2009 og nu kan jeg så se der står på roccat hjemme side Recommended retail price: 99,99_ | Official release: end of July 2009

mit sprøgsmål er kan jeg sende mit nye logitech statetur ind og få pengen igen selv om jeg har brugt den i lidt under 2 uger??

tak for hjælpen på forhånd

Mvh Martin
Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 09:17:02
Svar/Indlæg:
8762/174
Hvis varen fremstår som ny og indpakningen er som ny så ja det kan du.

Du har altid 2 ugers fuld retur ret hvis ellers varen fremstår i perfekt stand 🙂

g33kn

Overclocker
Tilføjet:
20-06-2009 09:17:23
Svar/Indlæg:
171/21
Det tror jeg ikke du kan, eller kan man?. Jeg ved der er noget med 14 dages retur ret.

martinbg

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 09:22:42
Svar/Indlæg:
2076/119
altså jeg har pillet det plastik som er over skærmen af, men ellers står den 100% som ny

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 09:49:20
Svar/Indlæg:
8762/174

Du skal have det meste plastic, indpakning, manualer, driver cd og tastatur også pakke det ned som det kom frem til dig.

Prøv at send en mail til firmaet omkring det de kan nok fortælle dig hvad de vil have med tilbage 🙂

dasjap

Superbruger
Tilføjet:
20-06-2009 10:04:24
Svar/Indlæg:
2534/80
Var der ikke en herinde der havde problemer fordi vedkommende havde fjernet plastikken? Men som nævnt så prøv at kontakte firmaet du har købt det hos og spørg hvordan du skal forholde dig. Du behøver ikke sige du har brugt det i 14 dage 🙂

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 10:10:18
Svar/Indlæg:
3332/33
#5 Der var en som havde problemer med at få retuneret en skærm, fordi firmaet kvajede sig 🤡

dasjap

Superbruger
Tilføjet:
20-06-2009 10:13:27
Svar/Indlæg:
2534/80
#6 Ok, kunne ikke lige huske hvad det drejede sig om 🤡

martinbg

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 10:22:57
Svar/Indlæg:
2076/119
jeg prøver at skrive til dem :D

det er ved computersalg jeg har købt det, håber det kan forstå mig, det er bare fordi jeg har ville have det roccat tastetur lige siden jeg så det første gang påd er hjemme side, men rrelease datoen er bare blevet rykket og rykket :(

kasperg

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 10:51:31
Svar/Indlæg:
1436/25

Du har 14 dages fuld returret hvis du har købt eller bestilt det via internettet eller telefon.

Du må gerne have prøvet varen - den skal bare leveres tilbage i væsentlig samme stand og mængde som da du modtog det. Er det ikke det kan sælger med rette nægte at tage varen retur (alternativt kan de vælge ikke at give dig hele beløbet tilbage)

Mit råd er ikke at kontakte dem. Sørg i stedet for at bringe varen op i samme stand som da du modtog det. Det kan være ved at rengøre det så det ser ud som om det ikke har været brugt. Pak det derefter ind på samme vis som da du modtog det. Mangler der noget emballage er spørgsmålet om hvor væsentligt det emballage er.

Butikken vil i de fleste tilfælde vurdere om de kan sælge varen som ny så hvis du kan retunere varen i en stand der gør at du selv ville tro at den var ny så vil det øge sandsynligheden for at den kører glat igennem.

Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af kasperg d. 20-06-2009 10:53:31.

Twilight

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 11:35:29
Svar/Indlæg:
597/39
Hmmm. man kan jo også vende det om. Burde han sende det tilbage!

Tastaturet levede vel op til forventningerne, der er bare noget han hellere vil have. Det er reglerne ikke beregnet til.

Husk det næste gang i modtager noget fre en internet biks, der mangler folie eller har været åben før.

Ved godt det ikke var spørgsmålet.

colombodk

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 13:08:04
Svar/Indlæg:
826/60
Loven siger, at du må bese produktet, du må ikke tage det i brug. Med loven menes ikke 14 dages prøvetid.

Hakankitir

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 13:13:23
Svar/Indlæg:
714/95
Jeg ville hellere ikke mene at det er 14 dages prøvetid. Jeg ville personligt blive meget sur hvis jeg modtog et produkt som var blevet brugt i 14 dage og jeg skulle betale fuld pris.
Prøv hellere at sælge det tastatur brugt

kasperg

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 13:22:15
Svar/Indlæg:
1436/25
#11 #12

Man må gerne prøve varen, det vil sige pakke varen ud og se om det er som man forventede. Eneste krav er at varen skal være i væsentlig samme stand og mængde som man modtog den.

Hvad der er rimeligt og ikke rimeligt har jeg ikke taget stilling til.

Nightcover

Overclocker
Tilføjet:
20-06-2009 13:49:09
Svar/Indlæg:
620/11
Du kan jo altid prøve!

bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 14:35:27
Svar/Indlæg:
2958/84
Jeg syntes at det er Egoisme, der virkelig sparker røv her, køber et drømme tastatur der bliver udsadt, køber et G15, fordi han ikke kan vente, bruger det i små 2 uger og vil bruge sin returret, fordi det første han har bestilt er lige på trapperne.

Det er totalt usmageligt at belaste en mand, med et stykke brugt HW, hvis du selv fik et stykke HW som du kunne se var en retur vare, ville du så ikke retunere det og forlange et nyt og helt ubrugt, det tror jeg at du ville, hvis jeg var dig ville jeg bare gemme det eller sælge det som brugt her inde og så sige til dig selv..... lærepenge er dyre og at utolmodighed koster.

Hvis det var at det tastatur han havde før det første var gået istykker, kunne jeg måske forstå det, menså havde man vel købt et til en 50,-

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af bornholm d. 20-06-2009 14:36:11.

E2X

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 14:46:33
Svar/Indlæg:
4018/217
Jeg købte et trådløst usb netkort til både 2,4 og 5Ghz hos shg og det havde været brugt. Der var ikke plastik på pakken og der var fingeraftryk på cd´en der hørte med.
Ellers lå tingene som de skulle i pakken og alt var der.

Men jeg er stedig lidt sur over at jeg ikke sendte det tilbage den dag idag et halv år efter jeg købte det.

hightower

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 15:25:48
Svar/Indlæg:
2440/66
jeg er enig i store træk med #15.

jeg synes dog, det kommer an på hvilke ting det er. og hvor meget man har haft brugt det. man kan jo godt have en ting liggende i knap 2 uger og så sende det ind. det har jeg selv haft gjort.

men går den, så går den. i sidste ende er det op til ens egen moral om man vil sende noget tilbage man har siddet og trykket på i knap 2 uger - i dette tilfælde synes jeg ikke det er ok.

FSP

Superbruger
Tilføjet:
20-06-2009 16:28:50
Svar/Indlæg:
423/28
Vil også give #15 ret.

Der er mange der benytter sig af de 14 dages returret, hvilket vel er ok.

Hvad der IKKE er iorden, er at brokke sig over, hvis emballagen er brudt, når man bestiller nyt.

Har hørt flere ( ikke herinde fra ) brokke sig over det. Man kan altså ikke få det hele.

Så er man til at sende retur indenfor de 14 dage, så må man også acceptere at man kan købe et nyt produkt, hvor det ikke er plomberet.

bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 16:47:40
Svar/Indlæg:
2958/84
#17 - 18.

Takker for Jeres opbakning.

Det der er galt med Danmark i dag, er en ordentlig moral, ingen bandekrig, narko eller verdens krise. Jeg tror at det handler om penge, onde penge, undskyle dette er vist en anden historie. 😕

hightower

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 17:18:28
Svar/Indlæg:
2440/66
#19 man har lov at drømme.

jeg synes det er ok, at købe et tastatur, for så lige at taste på det en halv time (og lade diverse plastik osv sidde på). er det ikke noget for en, så retur med det. men knap 2 uger... det ville man jo ikke selv blive glad for at modtage hvis man havde købt det som nyt.

så mit råd til #0 er at blive ved med at bruge det til det nye tastatur kommer og så sælge det. det skal nok indbringe en pæn pris.

martinbg

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 20:57:44
Svar/Indlæg:
2076/119
jeg må nok sige hold da op

jeg har rodet med hardware i hvad? 6 år nu, og det er første ting som jeg vil sende retur, udover ting som har fået i stykker, hvor jeg har snakket med firmaet, om hvad de sage, om det gik ind under gratien osv.

og nu er jeg pludselig en person uden moral osv.?? HOLD da lige op

hvad vist jeg skrev her inde, jeg har købt et g15 har prøvet det i 14 dage, men det er ikke som jeg forvente, så måtte jeg godt,

tasteturet er i PERFEKT stand, det eneste som gør den ikke er det, er at jeg har taget det plastik af som stad hen over skærmen, men kan ikke se jeg har brugt det

bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 21:26:13
Svar/Indlæg:
2958/84
Det jeg mener er at du iforvejen viste at du ikke ville have det G15 som du nu sider med, FORDI du før dette har bestilt et Roccat Valo tastetur, som du viste at der var over et ½ års leveringstid på, du blev utålmodig og købte det der G15 og får at vide at i slutningen kommer dit Roccat Valo tastetur ca. 14 dage efter modtagelsen af dit velovervejede køb af G15 som du nu forståligt vil af med.... forståligt.

Det der pisser mig lidt af er at du vil lade det gå udover din HW-forhandler, som ikke har en skid med din egoisme at gøre.

Tag det som en mand, sælg det som brugt du har kvetring + ½ års garantig og 1½ års reklamationsret på det G15, ja duy vil tabe lidt på det, men det er din egen skyld og ikke din forhandler. 😕

martinbg

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 21:28:12
Svar/Indlæg:
2076/119
ja jeg viste jeg ville have et roccat, men gik ud fra det ikke kom gør om ½ år måske, så måtte jeg jo leve med et g15 i mens

men jeg vi da ikke kunne få ret meget for mit g15 nu????

bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 21:38:27
Svar/Indlæg:
2958/84
Hvorfor købte du så ikke bare et tastatur til en 50,-?

Det lød ikke til at du stod og manglede et tastatur, eller tager jeg fejl?

kasperg

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 21:51:36
Svar/Indlæg:
1436/25

Ignorer nu bare de mennesker som piver og retuner det tastatur. At du har dårlig moral fordi du udnytter lovgivningen er da for lamt at høre på.

bornholm:
🤡 :no: :'-( 😲 😕 ☹ 😲 Tag dig nu sammen

hightower

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 22:06:26
Svar/Indlæg:
2440/66
#23 selvfølgelig kan du da få noget for dit g15.

ville du selv købe dit kommende roccat, hvor plastikken havde været taget af og en anden person brugt det i knap 2 uger, og betale nypris for det?

Archilife

Overclocker
Tilføjet:
20-06-2009 22:08:37
Svar/Indlæg:
228/8
Jeg synes heller ikke du kan tillade dig at returnere det, selvom der nok er mulighed for at du ville slippe afsted med det. Jeg arbejder selv i en it-biks, og ville sku blive sur over at få det tastatur retur (selvom du mener det er i perfekt stand).

Som andre siger - hvor fedt ville det være at modtage et let brugt tastatur når man har betalt for et nyt?

Yderligere som andre har bemærket - 14 dage til at bese varen, IKKE 14 dage til at afprøve varen i.

Brugen af emoticons er ikke direkte proportionel med gyldigheden af dine argumenter. Faktisk får de dig endnu mere til at ligne en 🤡

kasperg

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 22:22:17
Svar/Indlæg:
1436/25

😲 Ja og du kalder mig for en 🤡

Siger mere om dig 😕

hightower

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 22:28:41
Svar/Indlæg:
2440/66
#28 stop dit person angreb, det er barnligt at se på. du havde ikke behøvet at svine i #25 - din mening omkring det #0 skriver har du allerede givet til kende.

bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 22:30:14
Svar/Indlæg:
2958/84
#25 Så behøver jeg jo et bælte til minne bukser 😲

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 23:09:24
Svar/Indlæg:
3332/33
#29 Er det ikke også personligt angreb at sige at #0 er en person uden moral ? Vil da mene det er værre end at blive kaldt en klovn.

Og det raver da ikke andre om #0 retunerer sin varer eller ej. Han kunne have pisset på det og gjort det rent bagefter og afleveret det, så længe firmaet bedømmer at det er i samme stand som havde det været nyt.
Om i mener det er uden moral og latterligt at betale nypris for en "brugt" varer er da helt uden for jeres horisont i dette tilfælde. Fint i har den mening, men hvad fanden vil i gøre ved det ? Hvis varen er vurderet som var den ny, så færdig med det. Hvis #0 ikke får denne vurdering er det bare surt show for ham.

Som hightower skriver: går den, så går den.

Synes satme det er for lavt at sådan en som bornholm (no offence, bornholm 🙂 ) skal sidde og nærmest klynke over sådan noget her som kunne ske meget oftere, end han selv er klar over, hvor andre så kommer og bakker ham op så i rigtig kan rotte jer sammen.

Som sagt er det fint i har den holdning og har ikke noget imod jer som har den, men tag jer nu lige lidt sammen 😉

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Tenkin d. 20-06-2009 23:15:52.

bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 23:28:19
Svar/Indlæg:
2958/84
#31 Jeg siger ikke noget om mandens moral, jeg stiller bare lidt spørsmål til den.

Det eneste jeg siger er "Det der er galt med Danmark i dag, er en ordentlig moral".

Læs #19 igen. 😉

hightower

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 23:36:10
Svar/Indlæg:
2440/66
#31 klovn eller dårlig moral - det er lige fedt i min bog. overforbrug af smileys gør at man i min bog bliver betragtet som værende useriøs...

i teorien kunne det jo være mig eller dig, der fik #0's G15 tastatur - som man i god tro havde bestilt som værende nyt. dertil må jeg sige at jeg er enig med #27.

og det må man nødvendigvis have en holdning til. nu spørger #0 om man kan sende det retur - juridisk set kan han ikke hvis butikken vidste hvad vi ved, igen fra #27 - man har 14 dage til at bese en vare - ikke bruge den.

kasperg

Elitebruger
Tilføjet:
21-06-2009 00:48:17
Svar/Indlæg:
1436/25

Fedt så er I to som synes at folk som bruger mange smileys er useriøse klovne.

Synes da I skulle starte en facebookgruppe mod "sådan nogen som mig" 🙂 x 200

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af kasperg d. 21-06-2009 00:49:17.

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
21-06-2009 11:09:52
Svar/Indlæg:
3332/33
#32 Du har jo hentydet til ham, samt gruppen af de andre som går således, men i denne situation var det lige #0 som den faldt på. Udover det har du jo også kaldt ham egoist, hvilket jeg nok ikke ville kalde ham.
Men det var nu ikke pointen med mit indlæg, for så små detaljer skal vi ikke gå yderligere op i.

Pointen var, at selvom i synes det er moralsk og uetisk forkert at han bruger sine 14 dages returret, så kan i ikke gøre noget ved det. For hvis tastaturet er i samme stand som nyt, så er den skid slået og der er intet at komme efter. Hvis der havde været ridser på det, eller manglet et eller andet, så havde det selvfølgelig ikke været i orden.
Personligt ville jeg nok have det dårligt med mig selv over at sende sådan et tastatur tilbage, men det er min egen sag. Ikke andres.

#33 Kan da godt følge dig, men om man har taget en vare ud og prøvet den i 1, 2 eller 10 dage kan vel være ligegyldigt, hvis den er i samme stand som da den kom. Hvis du fik den vare i troen om at den var ny, og den så ud som om den var ny, så skid da hul i det. Vi kan jo nærmest ikke undgå at nogen får varer som er blevet sendt retur. Hvis der er mangler er det da fordi virksomheden ikke har været vågne.

Og til det med smileys, ja ja, da kan da være barnligt at se på i nogle situationer, men synes nu ikke det lod til at være en useriøs bemærkning i #25. De to første sætninger viser det da tydeligt.

Pizzadude

Redaktør
Tilføjet:
21-06-2009 11:18:59
Svar/Indlæg:
5363/442
Selv ville jeg nok ikke sende tastaturet tilbage, men hvis det er i perfekt stand er muligheden der jo. Til gengæld kan du jo risikere at butikken brokker sig over standen - en ridse eller lign. Og du derfor ikke får det fulde beløb tilbage, eller skal betale for porto til at de kan sende det tilbage...

Hvis man dog på ingen måde kan se det har været brugt, tjaa så ser jeg ikke de store problemer i at det sendes tilbage. Men det er vel og mærke under forudsætning af at man vitterlig ikke kan se forskel ift. en helt ny vare. Og efter 14 dages brug tvivler jeg lidt på dette..

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
21-06-2009 11:32:29
Svar/Indlæg:
5891/423
Jeg vil sige at gør som du har løst, og ignorere alle disse tosser 😛

martinbg

Elitebruger
Tilføjet:
21-06-2009 17:44:37
Svar/Indlæg:
2076/119

jo jeg stod nok og manglet et tastur, ellers købte jeg det nok ikke vel? jeg er sku ikke et barn med en guldske i munden som langt de fleste på sådan nogle hardware forumer er

hmm syntes ikke det er fair i kalder mig alt muligt uden at kende mig

for det første er det bar et sprøgsmål

for det andet, har i aldrig været i på en hardware side?? fx prcdata. de har både demo og restsalg, måske et sted at sægle sådan noget???

altså jeg sider sku og bliver lidt sur over jeres pis der, jeg sider jo ikke og køber alt muligt hjem, og så sender det retur efter 14 dage,

jeg har fx købt VILDT mange harddiske, som er døde før tid, hvor jeg bare kunne sende dem ind, og lave en masse bølv ved firmaern, men hvor jeg bare har købt en nyt, altså syntes sku i skal tage jer sammen helt seriøst

jamen når i er så mange som mener jeg kan få så mange penge for det, hvem henter det så for 500kr?? gerne i aften

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
21-06-2009 18:05:17
Svar/Indlæg:
7765/230

500pp for de penge kan man jo få et du ikke har tæsket løs på i 14dage.

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
21-06-2009 18:09:01
Svar/Indlæg:
5891/423
#38 det er det jeg siger sådan er HWT, vi har politimanden(en eller anden), det sure røvhul (tom81 😛 du ka ta det 😛 ), spamtrolden (mig), den sure (en eller anden), og sådan er HWT bare 🙂 😛

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af anru2007 d. 21-06-2009 18:09:14.

Pizzadude

Redaktør
Tilføjet:
21-06-2009 18:23:41
Svar/Indlæg:
5363/442
#38 Nej nu må du altså lige..

Når du spørger om noget på et hvilket som helst onlineforum, må du også forvente at få svar - og ikke nødvendighvis det du ønsker at høre..

"jeg er sku ikke et barn med en guldske i munden som langt de fleste på sådan nogle hardware forumer er"

Nu tror jeg lige du er ude i nogle antagelser.. Bare fordi folk bruger penge på hardware, så betyder det ikke at de er rige, eller at de bruger mere end andre folk med en hvilken som helst anden hobby..

"for det andet, har i aldrig været i på en hardware side?? fx prcdata. de har både demo og restsalg, måske et sted at sægle sådan noget??? "

Det kan jeg ikke helt se hvad har med noget at gøre. Hvis du leverer en vare tilbage uden anden grund at du køber noget andet, så har det også at være i en stand der gør at de kan sælge det som nyt. Det kan da ikke være rigtigt at de skal miste penge på at du sender det tilbage!

Hvis du selv mener det kan sælges som nyt, så send det da tilbage. Men kom ikke her og piv hvis de nægter at refundere det fulde beløb fordi det er brugt..

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Pizzadude d. 21-06-2009 18:26:23.

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
21-06-2009 19:10:46
Svar/Indlæg:
5750/124
Jeg synes to ting.

Jeg synes ikke det er fedt at man som køber at nyt tastatur kan få et der er blevet brugt i 14 dage, evt. mere hvis andre også har sendt retur.

Jeg synes tilgengæld også med tastaturer at man skal have lov at prøve det kort (ikke kun 4 tryk, men heller ikke flere uger, måske 1-3 dage ved moderat brug), da tastaturer ikke er ens, og det derfor er svært at finde ud af om et tastatur er noget for en, hvis man kun taster 4-5 tryk 😳

#0 Hvis du mener at det er ok at sende det retur, så gør det, men hvis du har så meget moral som du antyder i #38, så ville jeg oplyse firmaet om det, og derved skrive til dem at de kan trække lidt af prisen, og sælge det som demomodel 😛

martinbg

Elitebruger
Tilføjet:
21-06-2009 19:15:42
Svar/Indlæg:
2076/119
jeg kan ikke se hvorfor jeg er et svin vist firmaet tager det tilbage og siger det er i perfekt stand, hvor er det så jeg gør noget forkert????

jamen hvem har sagt jeg har hardcore gamet 20 timer om dagen i 14 dage????

bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
21-06-2009 19:21:59
Svar/Indlæg:
2958/84
#0 Du bør nok ikke tage dette så personligt, selv om det er dit indslag.

Der er en lov der siger at du har 14 dages returret, det kan vi ikke komme uden om, du er frit stillet om du vælger at bruge den.

Desværre var dit indlæg oplagt til at stille spørsmålstegn ved den danske moral, om hvad der er iorden og hvade der ikke er iorden, jeg kan godt forstå at du føler dig ramt og personligt forfuldt.

Fx. jeg sider med en DVB modtager USB, Ca. 1-2 gange om dagen må jeg hente nyt signal, jeg har ikke sendt den retur da jeg mener at problemmet ligge i signalet (et signal der er svagere og som har en lortere rækkelængde end et analog signal) jeg er fuck up for ca. 500,- har jeg nu fået Tv2 og skal min HW-pusser lide under dette....nej, jeg har måske ikke sadt mig nok ind i dette køb, jeg kunne brokke mig over signalet...men hvor?

Som sagt læreppenge er dyre. 😕

martinbg

Elitebruger
Tilføjet:
21-06-2009 19:28:46
Svar/Indlæg:
2076/119

jamen i skriver det som det er mig der skal tage mig sammen osv

jeg kan vel bare sende den ind, så må computersalg sige vist den ikke lever jo til det som de kraver??????

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
21-06-2009 19:31:04
Svar/Indlæg:
5750/124
#45 præcis, og i #42 siger jeg intet om hvor meget du har brugt det, men 14 dage, du er på et HW site, jeg ligger 2 og 2 sammen = det er brugt mere end 5 timer 😳

bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
21-06-2009 19:52:14
Svar/Indlæg:
2958/84
#45 ja det skal du sku da også, sammen med alle os andre. 🙂

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af bornholm d. 21-06-2009 19:54:57.