#32 Du har jo hentydet til ham, samt gruppen af de andre som går således, men i denne situation var det lige #0 som den faldt på. Udover det har du jo også kaldt ham egoist, hvilket jeg nok ikke ville kalde ham.
Men det var nu ikke pointen med mit indlæg, for så små detaljer skal vi ikke gå yderligere op i.
Pointen var, at selvom i synes det er moralsk og uetisk forkert at han bruger sine 14 dages returret, så kan i ikke gøre noget ved det. For hvis tastaturet er i samme stand som nyt, så er den skid slået og der er intet at komme efter. Hvis der havde været ridser på det, eller manglet et eller andet, så havde det selvfølgelig ikke været i orden.
Personligt ville jeg nok have det dårligt med mig selv over at sende sådan et tastatur tilbage, men det er min egen sag. Ikke andres.
#33 Kan da godt følge dig, men om man har taget en vare ud og prøvet den i 1, 2 eller 10 dage kan vel være ligegyldigt, hvis den er i samme stand som da den kom. Hvis du fik den vare i troen om at den var ny, og den så ud som om den var ny, så skid da hul i det. Vi kan jo nærmest ikke undgå at nogen får varer som er blevet sendt retur. Hvis der er mangler er det da fordi virksomheden ikke har været vågne.
Og til det med smileys, ja ja, da kan da være barnligt at se på i nogle situationer, men synes nu ikke det lod til at være en useriøs bemærkning i #25. De to første sætninger viser det da tydeligt.