Jeg er en dreng der lige er blevet konfirmeret og jeg vil gerne købe en gamer bærbar som jeg kan spille sammen med mine venner med. Grunden til at det skal vær en bærbar er at jeg kommer til at have den med rund omkring. Mit loft er omkring 7000 kr så en helt ulitmativ gamer bliver det ikke det er jeg klar over.
Problemet er at jeg har hørt fra mange at der er problemer med køling og at de går tit i stykker. der ud over har jeg en kammerat der har problemer med det trådløse netkort (lag).
Mit spørgsmål er om der er nogle der kan hjælpe mig med at bestemme mig for en af de to ovennævnte computere eller komme med andre forslag. Jeg er ikke helt hjemme i hardwar- verdnen så vil meget gerne høre om jeres erfaringer eller gode råd 😀
Har selv lige bestilt den til 7,5k... Har ikke fået den endnu, så kan ikke sige noget om kvaliteten, men den er AFAIK det bedste du kan få til den pris
Inden du vælger hvad du vil bør du få afklaret hvilken skærmstørrelse du vil have. Du kan eventuelt tage ned i en butik og se forskellen og tage en beslutning derefter. Personligt synes jeg at bærbare med 17" er for store og klodsede men igen jeg har også en stationær og hvis jeg kun skulle have en bærbar kunne det sagtens være at jeg valgte en 17".
Hvis du skal game på den vil jeg anbefale at køber en bærbar med minimum et 9600M GT, 9650M GT, HD 4650, HD 4670