Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2009 14:30:33
Svar/Indlæg:
525/68
Opdaterer denne tråd i stedet for at lave flere.
21-06-09
PSU er det ikke at gå efter en Enermax eller Corsair?
20-06-09
Ved godt der er mange tråde ang. dette - men tillader mig at spørge om lidt ting alligevel. Intels cpu'er i5 og i3 kommer jo snart i handlen (hvis jeg har forstået ret?) og meningen er at disse skal erstatte Core 2 Duo and Core 2 Quad. Anandtech skriver følgende Core 2 Duo and Core 2 Quad branding will eventually disappear - dette er i forbindelse med i5 og i3.
Mit spørgsmål er som om det kan betale sig at vente på disse eller om man bare skal købe gå efter en af de ældre intel eller om man i stedet skal gå efter en amd Phenom II X3 720?
Derudover om det kan betale sig at køre med DDR3 ram i stedet for DDR2 ved amd setuppet? Eller om det er bedre med en Duo eller Quad fra intel med DDR2? Ved godt at tendensen er, at Intel er til kontor mm. og amd måske mere gamerorienteret - selvom det måske er forkert at kategorisere det sådan.
Det skal siges, at systemet ikke skal clockes, der skal ikke games på det. Det skal bruges til alm. kørsel osv. Ved godt en masse vil tænke kontor, surfing, email osv. Dette kræver ikke ret meget og dette er korrekt, men den skal bruges lidt yderligere til noget grafik og her snakker vi ikke om vild 3d grafik, grafik med flere layers men dog noget grafik såsom photoshop osv. Håber det giver en indikation.
Jeg tillader mig at skrive ovenstående for at finde lidt inspiration fra andre. Har selv en ide om hvordan og hvorledes, men gode og fornuftige inputs skader jo aldrig.
På forhånd tak
Mvh
Fluz
Tråden blev redigeret 5 gange, sidst af Fluz d. 21-06-2009 14:39:27.