Elitebruger
Tilføjet:
24-06-2009 20:28:06
Svar/Indlæg:
5891/423
Hej! 😀
Lidt om det der er sket idag.
Jeg vågnede op idag, og var rigtig glad for at jeg skulle have det såkaldte udtryk sommerferie efter jeg havde været til prøve i biologi, men denne dag skulle vise sig at være den mest provokerende dag nogensinde!
Om morgenen spiser jeg morgenmad mens jeg hørte radio, og i en sætning siger værten: "De hunde har de mest søde øjn" godt nok tænker jeg, det er menneskeligt at fejle...
senere hen, går jeg over til skolen for at blive eksamineret, og snakker med nogle af mine venner, om hvordan det er gået for dem osv, igen er der en af mine venner der i en sætning siger øjn...
Jeg går ind i forberedelse lokalet, og laver det jeg skal (trak noget om sanser, nervesystemet og hvordan øjet fungere). Jeg går ind og forbereder mig, og går ind til eksamination, og bliver eksamineret... Det går fint osv. og fortalte lidt om de forskellige ting såsom hvordan nervecentralen fungere osv. Mens jeg er ved at fortælle om øjet og dets egenskaber, afbryder læreren mig (en kvinde), og spørger mig "hvorfor øjn løber i vand, når man eksempelvis skærer i løg" lettere irriteret svarer jeg hvorfor det sker, og det gik godt... Fik et 10tal..
Senere hen, mødte jeg en af mine venners veninder (kender hende ikke), og vi snakkede lidt sammen, og hun spurgte hvorfor jeg havde røde øjn (havde ikke fået noget søvn fordi jeg havde læst til kl. lort). Jeg kunne ikke holde presset længere og ja, det gik sku ud over hende... Jeg svinede hende til, og sagde: "fat nu! det hedder fucking ØJNE! MED ET FUCKING E" Snak dansk kvinde menneske.... Og hvad får jeg af svar? Jamen undskyld din fucking nær -.- 😐
åhhh... hvad skal man dog gøre for sådanne menneske..
Det hedder ØJNE! ikke fucking Øjn!
.....og jeg er fra Jylland! 😉
Tråden blev redigeret 4 gange, sidst af anru2007 d. 24-06-2009 22:22:15.