Superbruger
Tilføjet:
26-06-2009 12:32:28
Svar/Indlæg:
301/42
Hey
Jeg har gennem længere tid oplevet, at jeg ikke kan åbne fx kontrolpanel via start, og af andre ting som ikke gider at åbne er under "spil".
En der virker er "computer". Derinde kan man også vælge kontrolpanel i toppen, men sker heller ikke noget hvis jeg trykker. Ser ud som om den vil åbne kommer ligsom en ridse af kontrolpanelet, men forsvinder med det samme igen.
Hvad kan der være galt?
Den eneste måde jeg kan kommer ind i kontrolpanel er hvis jeg trykker på computer, så i venstre side er der "folders" og der kan jeg finde den. Det jeg skal have lavet nu er "Du kan slå den beskyttede tilstand fra under "sikkerhed" i dine internetindstillinger." Men synes ikke jeg kan finde internetindstillinger, som jeg ellers altid kan på fx min stationær, da den jo logisk nok er under kontrolpanelet. Men hvis jeg ser under de ting der er i venstre side (under computer) og finder kontrolpanel, kan jeg ikke finde internetindstillinger, kun om selve etableringer af forbindelser osv.
Hvor finder jeg den henne? Er der ikke en genvej virke cmd eller noget? Kan jeg ikke få en "klassisk" kontrolpanel frem?
Bruger vista og er på eng.
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af UGP d. 26-06-2009 12:33:55.