Der sidder en dejlig stor 250 mm blæser i siden af den. 😛 Men larmer sådanne en meget, og er den efektiv nok?? Skal bruges til bl.a. en Phenom II 940 samt 1GBs 4870 gfx.
Nu kender jeg godt nok ikke så meget til det du planlægger at købe, men det du har nu burde sagten kunne holde dit hw køligt nok, måske ikke så køligt at du kan overclocke.
Og du kan sagtens smide en 80mm i siden men de larmer ret meget, så hvis du går op i støj er det nok ikke det smarteste og gøre.
Det jeg ville gøre var at udskifte standard blæseren bagi ud og sætte 2 nye i, en foran og en bagi, og jeg ville smide de her i
ps. Der er andre og langsommere versioner af den blæser, men de koster alle det samme så du kan lige så godt købe den der, hvis du vil have den til at køre de hastigheder de andre køre og få den til at larme mindre, sætter du den bare til at køre med 7 eller 5 volt 🙂
Kender to der har det kabi. Lader til at være fint og pænt. Har selv en 250mm blæser. Den larmer egentlig ikke så meget. Helt ærligt er det noget lort, hvis man vil have et godt airflow.