Her er problemet... Jeg HAR allerede kontaktet min fagforening der skriver følgende:
"Jeg har d.d sendt vedlagte protestskrivelse til **ansættelsessted**, som en umiddelbar og nødvendig tilkendegivelse af, at en bortvisning efter det oplyste ikke er acceptabel.
Jeg skal dog samtidigt bemærke at det ikke er iorden at du kalder arbejdsgiver en stjernepsychopat, siger luk røven og lignende til ham, uanset hvordan arbejdsgiveren opfører sig og tiltaler dig, hvilket gør, at sagen ikke egner sig særligt godt til at blive videreført. Målet er derfor at indgå et videre forlig med arbejdsgiver om sagen.
Og videre yada yada yada
Ovenstående opfatter jeg således:
1. En arbejdsgiver kan opføre sig som han/hun lyster, og hvis en ansat får nok og tager til genmæle, så er den ansatte mere eller mindre på den, og mister alle rettigheder.
2. At min fagforening ikke er villige til at føre en retssag der er baseret på det simple faktum at (udfra min forståelse af funktionærloven) den ikke vil tage kampen op, til trods for der intet sted i funktionærloven står noget som helst om at man kan blive bortvist for at svare igen.
3. At det bliver totalt ignoreret af fagforeningen at min arbejdsgiver kommer med falsk anklager, både omkring det påståede tyveri, derefter omkring min opførsel der ledte til min bortvisning (altså aggressiv og voldelig adfærd, samt en påstand om at jeg skulle have forfulgt ham til sin bil.
Derudover har jeg været tvunget til at sælge alt IT udstyr til langt under indkøbspris for at skrabe sammen til husleje til den første (sidder p.t på en ION, der ikke lige performer super sejt, og kan ikke trække nogen af mine games), har genereret en gigantisk telefonregning for at snakke med nuværende samt tidligere medarbejdere for at bede om deres støtte i sagen, hvilket jeg har fået af ALLE jeg har kontaktet, og det er min fagforening bevidst omkring.
Og det er ikke første gang han kører det her show med uberretigede anklager, der tæller anklage om bedrageri, tyveri, sidebusiness og feriefusk, alle har jeg bedt ham om at politianmelde, alle har han droppet da han fik den udmelding, og jeg er IKKE den eneste!