XSPC´s nye RX serie er nu en del forbedret iforhold til den aldrende thermochill og TFC.... Er selv stor fan af TFC´en, men efter jeg har leget lidt med en RX360 fra XSPC, må jeg ærgeligt talt meddele at den RX virkeligt sparke benene væk under de andre.....
GTZ kølehovedet er en værre skuffelse til I7 setups, den yder ikk bedre end foreksempel et EK supreme, så det er kun for udseendet hvis man vil have den....
Personligt havde jeg valgt coolerkits sæt (samme komponenter ihvertfald, men jeg havde skiftet pumpen ud med en D5)
Pumpen har nu meget at sige, jeg er selv ejer af en Liang D5 med 5 indstillinger, hvis jeg sidder og skruer på den imens jeg kører en stress test (Viser sig selvfølgelig ikk lige med det samme) men jeg kan godt vinde 7-8 grader ved stilling 5 iforhold til 1 :yes:
Angående den test du linker til, så tror jeg ikk den er så brugbar, han har nok brugt en for lille pumpe.... Ek supreme er en del bedre end LIGHT udgaven de har lanceret, men det viser sig ikk i den test, nok grundet for lavt flow igennem systemet....